Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej przy ulicy Kąteckiej 59 w Gniechowicach


 

 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

Europa inwestująca w obszary wiejskie

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Gmina Kąty Wrocławskie

ul. Rynek Ratusz 1

55-080 Kąty Wrocławskie

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie :

 

„REMONT I PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ PRZY ULICY KĄTECKIEJ 59
W GNIECHOWICACH”

 

1. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000-7 Roboty budowlane

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45320000-6 Roboty izolacyjne

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331110-0 Instalowanie kotłów

2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej przy ulicy Kąteckiej 59
w Gniechowicach”.

2.2. Szczegółowy zakres robót został określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym
zał. nr 1 do umowy .

2.3. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową, przedmiarami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną.

2.4 Pozycje Przedmiaru Robót opisują w sposób skrócony zakres Robót objętych przedmiotem zamówienia. Ten sposób przedstawienia zakresu Robót nie powtarza dokładności opisu i wymagań technicznych podanych w Specyfikacjach Technicznych. Przyjmuje się, że dana pozycja opisana w Przedmiarze Robót w sposób skrócony odpowiada swoim zakresem pełnemu opisowi prac podanemu we wszystkich dokumentach Umowy.

2.5 Roboty opisane w każdej pozycji Przedmiaru Robót skalkulowano w sposób scalony przyjmując jednostkę przedmiaru dla Roboty wiodącej i uwzględniając udział robót towarzyszących i zużycie materiałów w sposób przybliżony.

2.6 Roboty opisane w każdej pozycji Przedmiaru Robót winny być wykonywane w sposób kompletny opisany w Specyfikacjach Technicznych i dokumentacji projektowej z zachowaniem jakości i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W taki sposób Roboty będą odbierane.

2.7 Krótkie opisy pozycji w Przedmiarze Robót przedstawione są tylko dla celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w Umowie, Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

2.8 Dokumentacja projektowa zawiera większy zakres robót niż zakres robót określony w przetargu

2.9 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

    1. Zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 1ust.2 umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy ;

    2. Konieczność wykonania robót dodatkowych;

    3. Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót;

    4. Wprowadzenie zmiany, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego;

    5. Wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt. 4b) ustawy Prawo Budowlane o nieprzekraczalnej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy;

    6. Konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót;

    7. Klęska żywiołowa;

    8. Siła wyższa;

    9. Zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,

    10. Zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,

    11. Zmiana osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,

    12. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, takich jak intensywne opady trwające min. 7 kolejnych dni, pokrywa śnieżna utrzymująca się powyżej 1 miesiąca, które to uniemożliwiałyby prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB.

3) Termin wykonania zamówienia: 30- 01-2011 r.

4) Wyklucza się możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części niniejszego zadania.

5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

6) Termin składania ofert upływa dnia 05.07.2011r. godz.1030.

Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1; 55-080 Kąty Wrocławskie, Biuro Obsługi Klienta, parter.

7) Zastosowane kryteria: cena ofertowa - waga 100 %

8) Wadium - 17.000 zł

9) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert

10) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona w wersji elektronicznej na stronie internetowej urzędu pod adresem www.bip.katywroclawskie.pl

11) Warunki udziału w postępowaniu:

Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

  • Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji

- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych

- Udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane, wartości każdej nie mniej niż 500 000,00 zł brutto, polegające na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie.

oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone..

- Wykonawca powinien posiadać wykwalifikowaną kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia oraz aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa tj. powinien dysponować

  • Kierownikiem budowy, który posiada:

    • uprawnienia, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

    • aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,

    • doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami, wartości każdej nie mniej niż 500 000,00 zł brutto, polegającymi na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej - jako kierownik budowy,

  • Kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada:

    • uprawnienia, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

    • aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,

    • doświadczenie w kierowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na co najmniej dwóch budowach jako kierownik budowy lub kierownik robót.

        • Kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada:

    • uprawnienia, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

    • aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,

    • doświadczenie w kierowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych na co najmniej dwóch budowach jako kierownik budowy lub kierownik robót.

Do oferty Wykonawca winien załączyć:

  • uproszczone kosztorysy ofertowe w poszczególnych branżach zgodne z przedmiarami

  • zestawienie rzeczowo-finansowe wg. wzoru

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mogących wykonywać ww. funkcje.

 

12. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Grzelakowska tel. (071) 390-71-49
w godz.900 do 1400 od poniedziałku do piątku (sprawy techniczne) oraz Jadwiga Kurpiel tel. (071) 390-72-19 w godz.900 do 1400 od poniedziałku do piątku (sprawy proceduralne)

13 Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.04.2011 r.
pod nr 163434 - 2011

 

 

Ogłoszenie umieszcza się na okres 18 dni, od dnia 17-06-2011 do dnia 05-07-2011 r.

Kąty Wrocławskie, 17.06.2011r .


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie.pdf (PDF, 400.64Kb) 2011-06-17 14:10:42 390

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
KO1 - RZUT FUNDAMENTA W.pdf (PDF, 144.57Kb) 2011-06-17 14:27:04 145
E2 - RZUT PRZYZIEMIA.pdf (PDF, 284.75Kb) 2011-06-17 14:21:04 149
S 2 RZUT PRZYZIEMIA.pdf (PDF, 379.72Kb) 2011-06-17 14:24:29 142
SST 02.04.00 zbrojenie GNIE.pdf (PDF, 56.92Kb) 2011-06-17 14:30:02 146
SST 02.05.00 tynkowanie - tynki zwykA e GNIE.pdf (PDF, 75.63Kb) 2011-06-17 14:30:17 168
SST 02.08.00 okA adziny A cian i podA A g z pA ytek ceramicznych GNIE.pdf (PDF, 75.54Kb) 2011-06-17 14:30:46 145
SST 02.09.00 roboty malarskie GNIE.pdf (PDF, 106.08Kb) 2011-06-17 14:30:56 141
SST 02.11.00 wykonywanie pokryA dachowych blachA GNIE.pdf (PDF, 99.37Kb) 2011-06-17 14:31:19 164
E3 - RZUT PODDASZA.pdf (PDF, 144.31Kb) 2011-06-17 14:21:19 149
S 3 RZUT PODDASZA.pdf (PDF, 116.18Kb) 2011-06-17 14:24:40 140
SST 03.01.00 instalacjwe elektryczne Gnie.pdf (PDF, 145.93Kb) 2011-06-17 14:32:34 163
E4 - RZUT DACHU.pdf (PDF, 81.38Kb) 2011-06-17 14:21:30 130
S 4 aksonometria inst.wodociA gowej.pdf (PDF, 172.28Kb) 2011-06-17 14:24:53 150
S 4 PRZEKRA J A-A WENTYLACJA.pdf (PDF, 87.70Kb) 2011-06-17 14:23:06 149
Zal nr 4 do umowy Harmoonogram rzeczowo-fin..xlsx (XLSX, 17.93Kb) 2011-06-17 14:11:29 172
E5 - SCHEMAT STRUKTURALNY 1.pdf (PDF, 76.82Kb) 2011-06-17 14:21:39 147
S 5 PRZEKRA J B-B i C-C WENTYLACJA.pdf (PDF, 93.77Kb) 2011-06-17 14:23:15 150
E6 - SCHEMAT STRUKTURALNY 2.pdf (PDF, 70.32Kb) 2011-06-17 14:21:49 143
S 6 PRZEKRA J D-D WENTYLACJA.pdf (PDF, 68.65Kb) 2011-06-17 14:23:27 138
A08 - PRZEKRA J A-A.pdf (PDF, 52.01Kb) 2011-06-17 14:19:29 152
E8 - SCHEMAT STRUKTURALNY.pdf (PDF, 55.63Kb) 2011-06-17 14:22:10 147
S 8 rozwiniA cie inst.c.o grzejn. cz.1.pdf (PDF, 269.36Kb) 2011-06-17 14:25:32 146
A09 - PRZEKRA J B-B.pdf (PDF, 44.51Kb) 2011-06-17 14:19:39 153
A11-ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ 2.pdf (PDF, 53.01Kb) 2011-06-17 14:20:05 156
GNIECHOWICE.sanitarny-przedmiar.pdf (PDF, 444.62Kb) 2011-06-17 14:13:00 452
kotA ownia Gniechow.PRZEDM.BUD.pdf (PDF, 47.53Kb) 2011-06-17 14:13:10 180
kuchnia i sanitar PRZEDM.ELEKTR..pdf (PDF, 55.37Kb) 2011-06-17 14:13:50 191

Wyjaśnienia i modyfikacje

Odwołania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zmiana terminu skA adania ofert.pdf (PDF, 150.25Kb) 2011-07-07 09:17:57 389

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jadwiga Kurpiel

Data wytworzenia:
17 cze 2011

Osoba dodająca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data publikacji:
17 cze 2011, godz. 14:10

Osoba aktualizująca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data aktualizacji:
17 cze 2011, godz. 14:10