BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE ? ETAP II - DOKOŃCZENIE
Przejdź do załączników
Kąty Wrocławskie: Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Gminy Kąty Wrocławskie - etap II - dokończenie
Numer ogłoszenia: 361002 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Gminy Kąty Wrocławskie - etap II - dokończenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Samotwór, Kębłowice, Wszemiłowice i część Jurczyc. 2. Długości podane w opisie są orientacyjne w granicach błędu systematycznego. 3. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Przy sporządzeniu wyceny w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę opis przedmiotu umowy oraz SWiORB, a następnie dokumentację projektową. 4. Załączony przedmiar robót ma tylko charakter poglądowy i nie podlega wycenie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości 500.000 zł brutto na realizację takich robót jak: budowa dodatkowych odcinków kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z uzbrojeniem, dodatkowego uzbrojenia kolektorów ciśnieniowych, przepompowni sieciowych i przydomowych, robót elektrycznych, odtworzenia nawierzchni dróg
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.31.53.00-1, 42.96.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 150.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy winni wykazać, iż posiadają wykwalifikowaną kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia oraz aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy winni wykazać, iż wykonali przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane, wartości każdej nie mniej niż 3.500.000 zł brutto, polegające na budowie sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i długości każdej nie mniejszej niż 2 km oraz przynajmniej 1 (jedną) robotę budowlana, wartości nie mniej niż 800.000 zł brutto polegającej na budowie lub remoncie nawierzchni drogowych mineralno-bitumicznych oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy powinni dysponować 1. Kierownikiem budowy, który posiada: - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), -doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, gazowej - o wartości każdej co najmniej 2 000 000 PLN - jako kierownik budowy, 2. Kierownikiem robót branży drogowej, który posiada: -Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, - doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami dróg publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych lub gminnych) jako kierownik budowy lub kierownik robót, 3. Kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada: - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, - doświadczenie w kierowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na co najmniej dwóch budowach jako kierownik budowy lub kierownik robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje w/w osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mogących wykonywać ww. funkcje
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500.000,00 zł.( do oferty należy załączyć kopię dowodu opłaty)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: - Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót w przypadku ich niewłaściwego wykonania, a także w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB; - Koniecznością przeprojektowania przez Zamawiającego trasy kanalizacji ze względu na cofnięcie zgody przez właścicieli terenu; - Wprowadzenie zmian, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego; - Konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; - Klęską żywiołową; - Siłę wyższą; b) Wystąpienia konieczności zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 1ust.2 umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: - zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, - zmiany osób realizujących zadanie wymienionych w § 10 umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ST-02.01 instalacje sieciowe zewnetrzne SamotwA r.pdf (PDF, 971.75Kb) | 2011-11-02 14:08:01 | 537 | |
ZaA . nr 3 do umowy.xls (XLS, 42.50Kb) | 2011-11-02 13:58:53 | 516 | |
deczyja drogi powiatowe 14.01.2011.pdf (PDF, 1.62Mb) | 2011-11-02 14:05:58 | 487 | |
PRZEDMIAR-JURCZYCE-SIERPIEA 2011.pdf (PDF, 113.20Kb) | 2011-11-02 13:59:27 | 546 | |
Przedmiar-sierpieA 2011- WszemIA OWICE.pdf (PDF, 181.25Kb) | 2011-11-02 13:59:36 | 545 | |
geologia.zip (ZIP, 72.46Mb) | 2011-11-02 15:13:16 | 530 | |
Kanalizacja sanitarna dla m SamotwA r P.pdf (PDF, 231.64Kb) | 2011-11-02 13:59:09 | 577 | |
projekt wykoanwczy - dotyczA cy wszemiA owic.pdf (PDF, 7.95Mb) | 2011-11-02 14:00:06 | 571 | |
projekt wykoanwczy - keblowice.pdf (PDF, 8.98Mb) | 2011-11-02 15:21:59 | 538 | |
projekt wykonawczy - dotyczA cy Jurczyc i WszemiA owic.pdf (PDF, 6.58Mb) | 2011-11-02 14:00:32 | 544 | |
projekty elektryczne.zip (ZIP, 10.16Mb) | 2011-11-02 15:13:16 | 505 | |
SIWZ.pdf (PDF, 828.55Kb) | 2011-11-02 13:58:32 | 625 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
POMPA PW1.pdf (PDF, 1.49Mb) | 2011-12-06 15:14:02 | 980 | |
odpowiedzi na zapytania 2 i zmiana terminu skA adania ofert.pdf (PDF, 225.38Kb) | 2011-11-28 14:27:28 | 427 | |
POMPA PK2.PDF (PDF, 285.27Kb) | 2011-12-06 15:13:00 | 547 | |
Rys. nr 4 Plan zagospodarowania przepompowni PW1.pdf (PDF, 1.53Mb) | 2011-12-06 15:14:56 | 425 | |
Rys.nr 5 schemat przepompowni PK1.pdf (PDF, 571.39Kb) | 2011-12-06 15:15:39 | 400 | |
Rys.nr 7 schemat przepompowni PSM.pdf (PDF, 482.09Kb) | 2011-12-06 15:16:15 | 395 | |
369064-2011.html (HTML, 5.96Kb) | 2011-11-08 09:26:24 | 366 | |
POMPA PSM.pdf (PDF, 1.21Mb) | 2011-12-06 15:13:48 | 1084 | |
SIWZ aktualna.pdf (PDF, 801.41Kb) | 2011-12-06 13:58:47 | 377 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
podpisanie umowy.pdf (PDF, 228.23Kb) | 2012-02-09 13:21:04 | 360 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jadwiga Kurpiel Data wytworzenia:
02 lis 2011
Osoba dodająca informacje
Jadwiga Kurpiel Data publikacji:
02 lis 2011, godz. 13:58
Osoba aktualizująca informacje
Jadwiga Kurpiel Data aktualizacji:
02 lis 2011, godz. 13:58