Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SMOLCU GM. KĄTY WROCŁAWSKIE


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Kąty Wrocławskie

ul. Rynek Ratusz 1

55-080 Kąty Wrocławskie

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie :

 

„PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
W SMOLCU GM. KĄTY WROCŁAWSKIE”

1) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000-7 roboty budowlane

45262522-6 roboty murarskie

45320000-6 roboty izolacyjne

45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

2.1. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w zakresie pomieszczeń sanitarnych,
w tym wewnętrznej instalacji sanitarnej, wodociągowej, zasilającej n/n oraz na budowie wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę dachu, otworów okiennych i odtworzeniu stanu pierwotnego elementów będących
w złym stanie technicznym.

2.2. Roboty określone w ust.3.1 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, książką przedmiarów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną.

2.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

2.3.1. Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na:

• Nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego frontu robót (placu budowy);

• Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym,

• Konieczności wykonania robót dodatkowych;

• Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót;

• Koniczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót;

• Klęską żywiołową;

• Siłę wyższą;

2.3.2. Wystąpienia konieczności zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 2 ust.2 umowy,

2.3.3. Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze względu na:

• Przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego;

• Wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt. 4b) ustawy Prawo Budowlane.

2.4 Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w sytuacji:

• zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,

• zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,

• zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,

• w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB.

2.5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

3) Termin wykonania zamówienia: 10-06-2010 r..

4) Wyklucza się możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części niniejszego zadania.

5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

6) Termin składania ofert upływa dnia 29.10.2009r. godz.1030. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie, pok. nr 1.

7) Zastosowane kryteria: cena ofertowa - waga 100 %

8) Wadium - 10.000 zł

9) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert

10) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona w wersji elektronicznej na stronie internetowej urzędu pod adresem www.bip.katywroclawskie.pl

11) Warunki udziału w postępowaniu:

Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

  • spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji

  • posiadają polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł

  • udokumentują wykonanie, w ostatnich 5 latach co najmniej dwóch robót budowlanych - remontowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto w zakresie podobnym do bieżącego zamówienia w budynkach użyteczności publicznej.

  • posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń)

  • zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty

12) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Pełnomocnik ds. zam. publicznych Jadwiga Kurpiel tel. (071) 390-72-19 w godz.900 do 1400 od poniedziałku do piątku (sprawy proceduralne)

Pracownik Wydziału Planowania, Rozwoju i Inwestycji - mgr Ewa Grzelakowska w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400 tel. 0-71 390-71-49 - (sprawy merytoryczne)

 

 

 

Ogłoszenie umieszcza się na okres 22 dni, od dnia 07.10.2009 do dnia 29.10.2009 r.

Kąty Wrocławskie, 07.10.2009 r .

UWAGA - ZMIANA TERMINU - informacja poniżej


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
(ogA oszenie ).pdf (PDF, 46.61Kb) 2009-10-07 10:22:04 348

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
budowl.zip (ZIP, 479.93Kb) 2009-10-07 10:23:59 222
elektr.zip (ZIP, 337.59Kb) 2009-10-07 10:24:26 202
PRZEDMIARY ROBA T.zip (ZIP, 190.65Kb) 2009-10-07 10:22:44 263
sanit.zip (ZIP, 696.12Kb) 2009-10-07 10:24:53 209
(SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKA W ZAMA WIENIA).pdf (PDF, 240.95Kb) 2009-10-07 10:22:04 251
SST.zip (ZIP, 1.12Mb) 2009-10-07 10:23:27 195

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Odpowiedzi na pytania2.pdf (PDF, 46.65Kb) 2009-10-27 13:42:50 389
modyfikacja SIWZ.pdf (PDF, 39.89Kb) 2009-10-28 14:16:24 348
Odpowiedzi na pytania.pdf (PDF, 43.43Kb) 2009-10-26 09:16:17 368

Odwołania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zmiana terminu.pdf (PDF, 27.68Kb) 2009-10-27 10:55:18 363

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
inf. o wyborze.pdf (PDF, 32.12Kb) 2009-12-09 09:44:52 457

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
podpisanie umowy.pdf (PDF, 35.21Kb) 2009-12-09 09:44:52 349

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jadwiga Kurpiel

Data wytworzenia:
07 paź 2009

Osoba dodająca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data publikacji:
07 paź 2009, godz. 10:22

Osoba aktualizująca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data aktualizacji:
07 paź 2009, godz. 10:22