Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych
Przejdź do załączników
Kąty Wrocławskie: Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych
Numer ogłoszenia: 217344 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych przy ul. Norwida w obrębie działki nr 11 AM-21 obręb Kąty Wrocławskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Porządkowanie terenu po ogródkach działkowych. przy ul. Norwida w obrębie działki nr 11 AM-21 obręb Kąty Wrocławskie obejmuje: a)Karczowanie krzewów, b)Karczowanie drzew owocowych średnicy 36-55 cm, c)Rozbiórka budynków murowanych i betonowych, d)Rozbiórka budynków drewnianych, e)Rozbiórka ogrodzeń z siatki, f)Rozbiórka ogrodzeń pozostałych, g)Wywóz na wysypisko płyty azbestowo-cementowych wraz z neutralizacją, h)Wywóz gruzu i humusu na wysypisko na odległość do 4,5 km wraz z rozplantowaniem w miejscu złożenia, i)Niwelacja (wyrównanie) uprzątniętego terenu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie: 1.Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: 1.1.wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót, 1.2.skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy; W przypadku określonym w pkt. 1.1, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas wstrzymania robót. 2.Zmiany w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a mianowicie: 2.1w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej; 2.2w przypadku siły wyższej; 2.3zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych. 2.4zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w Umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.katywroclawskie.pl/zamowienia/lista/15.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
06.06.2013.09.05.47 217344-2013.html (HTML, 9.99Kb) | 2013-06-06 09:05:47 | 380 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
06.06.2013.09.05.47 SIWZ.pdf (PDF, 519.24Kb) | 2013-06-06 09:05:47 | 223 | |
06.06.2013.09.06.08 zalacznik nr 2 do umowy.pdf (PDF, 44.08Kb) | 2013-06-06 09:06:08 | 183 | |
06.06.2013.09.07.04 Lokalizacja dzialki.jpg (JPG, 267.93Kb) | 2013-06-06 09:07:04 | 189 | |
06.06.2013.09.07.16 Opis do wyceny szacunkowej.pdf (PDF, 193.76Kb) | 2013-06-06 09:07:16 | 206 | |
06.06.2013.09.07.28 przedmiar.pdf (PDF, 19.20Kb) | 2013-06-06 09:07:28 | 204 | |
06.06.2013.09.07.51 plan rozbiorki.pdf (PDF, 140.10Kb) | 2013-06-06 09:07:51 | 345 | |
06.06.2013.09.08.10 STWIOR.pdf (PDF, 263.48Kb) | 2013-06-06 09:08:10 | 191 | |
zdjecia.zip (ZIP, 39.95Mb) | 2013-06-06 09:18:31 | 197 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
17.06.2013.14.35.30 odpowiedzi na zapytania.pdf (PDF, 148.18Kb) | 2013-06-17 14:35:30 | 414 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
03.07.2013.14.47.08 inf o wynikachBIP.pdf (PDF, 166.04Kb) | 2013-07-03 14:47:08 | 462 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
10.07.2013.12.06.12 udzielenie zamowienia.html (HTML, 3.80Kb) | 2013-07-10 12:06:12 | 394 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Antoni Kopeć Data wytworzenia:
06 cze 2013
Osoba dodająca informacje
Ewa Kienc-Brachmańska Data publikacji:
06 cze 2013, godz. 09:05
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Kienc-Brachmańska Data aktualizacji:
06 cze 2013, godz. 09:05