Zapytanie ofertowe nr OR.2601.9.2019-7 na sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby funkcjonowania UMiG Kąty Wrocławskie w 2019 r.
Kąty Wrocławskie, dnia 2019-03-12
Znak sprawy: OR.2601.9.2019
Numer pisma:OR.2601.9.2019/7
Dotyczy: Zapytanie ofertowe nr OR.2601.9.2019/7 na realizację sukcesywnej sprzedaży wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby funkcjonowania UMiG Kąty Wrocławskie w 2019 r.
I. ZAMAWIAJĄCY.
Gmina Kąty Wrocławskie
Rynek 1
55-080 Kąty Wrocławskie
NIP: 9130005147
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych, piśmienniczych oraz papierniczych do siedziby Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
Zamówione towary każdorazowo będą dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego. Zaproponowane w ofercie ceny brutto wybranych materiałów Wykonawca będzie musiał utrzymać do dnia 31 grudnia 2019 roku.
Zamawiający wymaga dostarczania oryginalnych, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów biurowych. Zamawiający dopuszcza stosowanie opakowań zastępczych w przypadku zakupu mniejszej ilości sztuk produktu niż mieści całe opakowanie.
Zamawiający zastrzega prawo zakupu innych materiałów biurowych, które nie znajdują się w załączonej specyfikacji, po wcześniejszych negocjacjach cenowych z Wykonawcą.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę/usługi polegające na sprzedaży i dostarczaniu materiałów biurowych o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
Jeżeli potwierdzenie spełnienia warunku będzie wynikało z wielu usług, to przynajmniej jedna usługa musi opiewać na wartość co najmniej 10 000,00 PLN brutto.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z dowodem na posiadanie wymaganego doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą.
4. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
- wypełniona oferta (załącznik nr 1),
- wypełniona specyfikacja cenowa materiałów biurowych (załącznik nr 2),
- zaakceptowany wzór umowy parafowany przez oferenta (załącznik nr 3).
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 2019.03.21 do 2019.12.31 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Oferta:
- musi zawierać kwotę oferty uwzględniającą wszystkie koszty,
- musi zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. 1) oraz wypełnioną i podpisaną specyfikację cenową materiałów biurowych (zał. 2 - prosimy również o przesłanie wypełnionego arkusza kalkulacyjnego w jednym z formatów plików xls/xlsx/sxc/ods na adres poczty elektronicznej or@katywroclawskie.pl),
- powinna być opatrzona pieczątką firmową,
- powinna posiadać datę sporządzenia,
- powinna zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,
- powinna być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferta powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej zamawiającego or@katywroclawskie.pl do dnia 21 marca 2019 r. do godz. 11:00.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni poprzez zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego informację pod adresem http://bip.katywroclawskie.pl/ w zakładce Informacje -> Ogłoszenia
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie BIP UMiG Kąty Wrocławskie
http://bip.katywroclawskie.pl/ w zakładce Informacje -> Ogłoszenia
VI. OCENA OFERT.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
kwota oferty (rozumiana jako suma cen brutto asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2) - 100%.
VII. INFORMACJA DODATKOWA.
1. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Oferentem, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponowi zapytanie ofertowe.
2. Osoba upoważniona do kontaktu: Andrzej Krysmalski tel.: 71/390-72-22, e-mail: or@katywroclawskie.pl
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
Sprawę prowadzi: Andrzej Krysmalski
Telefon: 71 390 72 22
Email: or@katywroclawskie.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
20190312-Zał.1-Formularz ofertowy.doc (DOC, 29.50Kb) | 2019-03-13 14:47:54 | 156 | |
20190312-Zał.2-Specyfikacja materiały biurowe.xlsx (XLSX, 26.89Kb) | 2019-03-13 14:47:54 | 207 | |
20190312-Zał.3-Wzór Umowy.pdf (PDF, 565.00Kb) | 2019-03-13 14:47:54 | 156 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Zbroszczyk Data wytworzenia:
12 mar 2019
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krysmalski Data publikacji:
13 mar 2019, godz. 14:47
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Krysmalski Data aktualizacji:
13 mar 2019, godz. 14:52