Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa szkoły w Smolcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Przejdź do załącznikówKąty Wrocławskie: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa szkoły w Smolcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 206511 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa szkoły w Smolcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa szkoły w Smolcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w wysokości 4.500.000, 00 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2012 Nr 1376 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonej kopii zezwolenia według formuły spełnia - nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Banku, chyba że Kredytobiorca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana wbrew tym postanowieniom jest nieważna. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kredytobiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Bank może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany stawki oprocentowania, która jest dokonywana w trybie określonym w § 4 .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
206511-2014.html (HTML, 11.18Kb) | 2014-09-30 11:18:17 | 391 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30 09 2014 11 54 46 SIWZ.pdf (PDF, 581.34Kb) | 2014-09-30 11:54:46 | 121 | |
powolanie i slubowanie burmistrza 2010.pdf (PDF, 126.46Kb) | 2014-09-30 11:24:33 | 121 | |
nip-zas.pdf (PDF, 260.72Kb) | 2014-09-30 11:23:58 | 116 | |
powolanie skarbnika.pdf (PDF, 270.84Kb) | 2014-09-30 11:25:11 | 117 | |
regon-gmina.pdf (PDF, 50.88Kb) | 2014-09-30 11:24:17 | 118 | |
uchwała budżetowa.pdf (PDF, 2.43Mb) | 2014-09-30 11:18:37 | 202 | |
UCHWAŁA ws. zaciągniecia kredytu.pdf (PDF, 59.25Kb) | 2014-09-30 11:23:34 | 107 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik nr 1 do Formularza.xls (XLS, 22.00Kb) | 2014-10-10 10:28:19 | 386 | |
Załącznik nr 1 do Formularza.xls (XLS, 22.00Kb) | 2014-10-10 10:28:19 | 386 | |
214339-2014.html (HTML, 4.67Kb) | 2014-10-10 10:25:03 | 411 | |
odpowiedzi na zapytania.pdf (PDF, 279.51Kb) | 2014-10-10 10:24:03 | 463 | |
opinia bankowa.pdf (PDF, 330.18Kb) | 2014-10-10 10:26:18 | 781 | |
SIWZ obowiązujący.pdf (PDF, 528.01Kb) | 2014-10-10 10:27:09 | 591 | |
SIWZ obowiązujący.pdf (PDF, 528.01Kb) | 2014-10-10 10:27:09 | 591 | |
zadłużenie i kredyty.pdf (PDF, 409.64Kb) | 2014-10-10 10:27:37 | 530 | |
zadłużenie i kredyty.pdf (PDF, 409.64Kb) | 2014-10-10 10:27:37 | 530 | |
Załączniki edytowalne.docx (DOCX, 17.97Kb) | 2014-10-10 10:28:47 | 413 | |
Załączniki edytowalne.docx (DOCX, 17.97Kb) | 2014-10-10 10:28:47 | 413 | |
zmiana ogłoszenia.html (HTML, 1.68Kb) | 2014-10-02 13:14:49 | 404 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zmiana terminu składania ofert.docx (DOCX, 23.62Kb) | 2014-10-02 13:14:30 | 411 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
inf. o wynikach.pdf (PDF, 175.26Kb) | 2014-10-24 09:19:25 | 411 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
230763-2014.html (HTML, 3.53Kb) | 2014-11-04 08:32:42 | 368 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Antoni Kopeć Data wytworzenia:
30 wrz 2014
Osoba dodająca informacje
Jadwiga Kurpiel Data publikacji:
30 wrz 2014, godz. 11:18
Osoba aktualizująca informacje
Jadwiga Kurpiel Data aktualizacji:
30 wrz 2014, godz. 11:51