Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe na dostawę 11 sztuk czytników z pinpadem obsługujących nowe polskie dowody osobiste z warstwą elektroniczną (e-Dowody).

Kąty Wrocławskie dnia 22.11.2018

Zapytanie ofertowe nr OR.1333.35.2018/1


Szanowni Państwo, 

Urząd Miasta i Gminy w Kątach Wrocławskich zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę 11 sztuk czytników z pinpadem obsługujących nowe polskie dowody osobiste z warstwą elektroniczną (e-Dowody) 

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie

tel. 71 390 72 23  fax 71 390 72 01
mail: or@katywroclawskie.pl  http://www.katywroclawskie.pl

Postępowanie prowadzone jest w trybie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j. z dnia 2018.10.16 z późn. zm.) i stanowi wyłącznie zaproszenie do składania ofert.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 
Dostawa 11 sztuk czytników z pinpadem obsługujących nowe polskie dowody osobiste 
z warstwą elektroniczną (e-Dowody)

Szczegółowy zakres zadania:
Czytniki muszą być zgodne ze specyfikacją wymagań technicznych dla czytnika z pinpadem do zastosowania w urzędach wydających e-Dowody (opublikowanej na stronie BIP MSWIA), której treść zamieszczono poniżej:

Parametry wymagane do zapewnienia poprawnej współpracy czytnika z kartą e-Dowodu oraz właściwego przeprowadzenia procesu wydania e-Dowodu:
1) Dedykowany sterownik zgodny z PC/SC na platformy:
a) Windows 7/8/8.1/10 (32/64bit), 2003 Server, 2008 Server, Server 2012 z Service Pack; certyfikat Microsoft WHQL;
b) Linux (64-bit) CentOS 7, Red Hat Enterprise Linux 7, Debian 8 i nowsze;
c) macOS (64-bit) 10.12 (Sierra) i nowsze;
2) Deklaracja zgodności WE oraz oznaczenie CE dla czytnika;
3) Połączenie ze stacją roboczą za pomocą jednego złącza USB lub bezprzewodowo (dopuszczalne zajęcie maksymalnie jednego portu USB na ewentualne urządzenia komunikacji bezprzewodowej z czytnikiem);
4) Interfejs bezstykowy:
a) zgodność z ISO 14443 1-4 Typ A oraz ISO 14443 1-4 Typ B;
b) Obsługa protokołów T=0 oraz T=1;
5) Obsługa extended APDU;
6) Obsługa kart w formacie TD1 (85,6 mm x 54,0 mm x 1,25 mm) zgodnych z ICAO 9303-3 oraz anteny klasy 1 zgodnie z ISO 14443-1;
7) Obsługa SPE zgodna ze specyfikacjami:
a) PC/SC Workgroup: Interoperability Specification for ICCs and Personal Computer Systems, Part 10 IFDs with Secure PIN Entry Capabilities - Revision 2.02.09, November 2012;
b) PC/SC Workgroup: Interoperability Specification for ICCs and Personal Computer Systems, Part 10 IFDs with Secure PIN Entry Capabilities – Revision 2.02.08 April 2010, Amendment 1.1, 2012;
8) Obsługa protokołu Chip Authentication w oparciu o ECDH (BrainpoolP384) + AES-256 + CMAC;
9) Wsparcie protokołu PACEv2: ECDH (BrainpoolP384) + AES-256 + CMAC + Generic Mapping (lub Chip Authentication Mapping) i Secure Messaging;
10) Wsparcie protokołów EAC2 z obsługą Certificate Holder Authorization Template 
w certyfikatach CV;
11) Obsługa kodów:
a) Długość kodów PIN: 4-6 cyfr;
b) Długość kodu PUK: 8 cyfr;
c) Długość kodu CAN: 6 cyfr;
d) Możliwość przekazania kodu CAN z aplikacji do czytnika w procesie zestawienia protokołu PACEv2
e) Możliwość wprowadzania kodu CAN przy pomocy pinpadu w procesie zestawiania protokołu PACEv2;
f) Możliwość przekazania obecnego kodu PIN/PUK z aplikacji do czytnika w procesie zmiany/nadania nowego kodu PIN (nowe kody PIN wprowadzane przy pomocy pinpadu);
12) Interfejs użytkownika w czytniku:
a) PINPAD co najmniej 13 klawiszowy:
i) 10 (dziesięć) klawiszy numerycznych od 0 do 9;
ii) Co najmniej 3 (trzy) klawisze funkcyjne (proponowane nazwy klawiszy mają charakter poglądowy):
„PORZUĆ” - kasowanie / błędne wprowadzenie / wyjście z menu;
„KASUJ”- korekta źle wprowadzonego kodu PIN;
„ZATWIERDŹ” - potwierdzenie wprowadzenia kodu PIN / wybór z menu;
b) Wyświetlacz:
i) alfanumeryczny, min. 2 linie;
ii) min. 16 znaków / linię (w sumie min. 32 znaki);
iii) obsługa polskich znaków diakrytycznych;
iv) Polskie komunikaty na wyświetlaczu, np.: Proszę przyłożyć kartę, Niewłaściwa karta, Proszę usunąć kartę, Operacja poprawna, Błąd przetwarzania, Wprowadź CAN, Wprowadź PIN, Wprowadź nowy PIN, Powtórz PIN, Weryfikacja w trakcie, Połączenie aktywne, Czytam dane, itp.,
13) Sygnalizacja stanu czytnika za pomocą diody/diod LED lub podobnego wskaźnika optycznego:
a) status aktywności (odczyt / zapis);
b) bezczynność (oczekiwane włożenie karty);
c) bezpieczny tryb sygnalizacji dla bezpiecznego wprowadzania kodu PIN z osobnym wskaźnikiem optycznym;
14) Wsparcie dla aktualizacji sterowników oraz firmware, w szczególności poprawki związane z usunięciem luk bezpieczeństwa w sterownikach i firmware oraz wsparciem dla kolejnych lub aktualizowanych wersji obsługiwanych systemów operacyjnych: min. 10 lat;
15) Gwarancja na uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia podzespołów elektronicznych: min 2 lata.

Parametry opcjonalne, niewymagane do zapewnienia prawidłowej współpracy czytnika z kartą e Dowodu ale podnoszące funkcjonalność użytkową lub poziom bezpieczeństwa:
1) Instalator sterownika z komunikatami w języku polskim;
2) Interfejs użytkownika w czytniku:
a) Wyświetlacz:
i. regulacja kontrastu ekranu;
ii. regulacja jasności ekranu;
b) Sygnalizacja akustyczna potwierdzająca naciśnięcia klawiszy (np. wbudowany brzęczyk lub głośnik);
3) Możliwość bezpiecznej aktualizacji firmware:
a) zabezpieczenie przed nieuprawnioną modyfikacją firmware za pomocą mechanizmów opartych o kryptografię klucza publicznego;
b) Konieczność potwierdzenia aktualizacji firmware przyciskiem na czytniku;
4) Oprogramowanie do aktualizacji firmware czytnika z komunikatami i instrukcją użytkownika w języku polskim;
5) Średni czas bezawaryjnej pracy (MTBF): min. 300,000 godzin;
6) Trwałość klawiszy: co najmniej 1,000,000 naciśnięć na klawisz;
7) Wytrzymała, trwała obudowa i zdejmowana, solidna podstawa dociążająca czytnik 
z podkładkami antypoślizgowymi.

Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące wymagania:
a) muszę być fabrycznie nowe,
b) muszą być wolne od wad,
c) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
d) muszą być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy od daty dostawy

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
Brak

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faxem lub drogą elektroniczną 
z zastrzeżeniem, że ofertę bezwzględnie składa się tylko w formie pisemnej.

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cena brutto oferty, podana przez Wykonawcę powinna obejmować wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 
2. W formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Wykonawca winien podać całkowitą cenę brutto zawierającą całkowite wynagrodzenie Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia. 
3. Wszystkie wpisywane ceny i wartości powinny być wyliczone z dokładnością do 1 grosza, wszystkie obliczenia winny być dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
4. Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji zamówienia i nie będą mogły podlegać zmianie. 
5. Wykonawca określi cenę oferty z VAT w złotych polskich 
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 
7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 
Zamówienie należy wykonać do dnia: 21 grudnia 2018 roku.

VII. Kryteria oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, biorąc pod uwagę jako wyłączne kryterium - cenę oferty. 
2. Oceniana oferta zawierająca najniższą cenę - uzyska 100 pkt., 
3. Oceny pozostałych, nie odrzuconych ofert obliczone zostaną w następujący sposób: ilość punktów = (cena oferty najkorzystniejszej / cena oferty badanej) x 100 pkt 
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie określone wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub pocztą na adres: 
Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie

lub pocztą elektroniczną na adres or@katywrocławskie.pl – decyduje data wpływu do skrzynki pocztowej na serwerze Zamawiającego
Termin składania ofert upływa dnia 26.11.2018 r o godz. 15.00. 
Oferty złożone po terminie będą wyłączone z przedmiotowego postępowania.

IX. Osoby do kontaktu z Zamawiającym:
- Dariusz Pacyna 71 390 72 23
- Andrzej Krysmalski 71 390 72 22

X. Informacje uzupełniające:
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta spełni wymagania określone w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów którzy złożą ofertę o wyniku postępowania. W zawiadomieniu wysłanym do Oferenta, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. 

WYKAZ   ZAŁĄCZNIKÓW
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Formularz ofertowy czytniki.docx (DOCX, 22.83Kb) 2018-11-22 13:06:37 122
Zapytanie ofertowe i formularz ofertowy.pdf (PDF, 264.30Kb) 2018-11-22 13:06:37 131
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
22 lis 2018

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
22 lis 2018, godz. 13:06

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
22 lis 2018, godz. 13:06