Wydział Spraw Obywatelskich i Kadry
W ramach Wydziału Spraw Obywatelskich realizowane są zadania Kadrowe.
Do zadań Wydziału Spraw Obywatelskich należy:
1. Wykonywanie zadań zleconych wynikających z ustawy o dowodach osobistych w szczególności prowadzenie ewidencji przyjętych, wydanych, utraconych i unieważnionych dowodów osobistych, udostępnianie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.
2. Wykonywanie zadań zleconych wynikających z ustawy o ewidencji ludności w szczególności rejestracja danych gromadzonych w rejestrze PESEL przy spełnieniu obowiązku meldunkowego, usuwanie niezgodności danych zawartych w rejestrze PESEL lub w rejestrze mieszkańców, udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL, wydawanie zaświadczeń w powyższym zakresie.
3. Sporządzanie spisów wyborców dla wyborów i referendów oraz udział w przeprowadzaniu wyborów do organów przedstawicielskich.
4. Prowadzenie postępowań dotyczących spraw meldunkowych.
5. Współpraca z Wydziałem Zarzadzania Kryzysowego z zakresu spraw wojskowych :
- pomoc przy organizowaniu i przeprowadzeniu rejestracji osób, które ukończyły osiemnaście lat życia,
6. Prowadzenie spraw z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) wynikających z przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
7. Prowadzenie ewidencji pól biwakowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (poza obiektami kategoryzowanymi przez Marszałka Województwa).
6. Prowadzenie rejestru osób wykonujących prace społecznie użyteczne oraz współpraca z sądami w zakresie organizowania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne.
7. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na alkohol.
Zadania z zakresu kadr
1. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
2. Koordynowanie i prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
1) kontrola przestrzegania porządku i dyscypliny pracy
2) ewidencja czasu pracy pracowników,
3) organizacja i nadzór nad praktykami odbywanymi w Urzędzie,
4) prowadzenie spraw z zakresu procedury naborów na wolne stanowiska
5) koordynacja organizowanych szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
3. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania dla bezrobotnych:
1) stażu,
2) przygotowania zawodowego,
3) prac interwencyjnych,
4) prac społecznie użytecznych,
4. Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych z zakresu gospodarowania etatami i funduszem płac.
5. Bieżące uaktualnianie regulaminu pracy Urzędu i regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu w ślad za zmianami prawnymi,
6. Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw kierownictwa Urzędu, pracowników urzędu oraz pracowników jednostek organizacyjnych gminy wydających decyzje z upoważnienia Burmistrza.
Stanowiska i telefony:
e-mail: so@katywroclawskie.pl
Kierownik Wydziału Lucyna Garbaczonek - 71 390 72 11
parter - pok. 4A
Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej Katarzyna Błażejko - 71 390 71 40
parter - pok. 9
Główny Specjalista ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Malwina Wojnicz - 71 390 72 24
parter - pok. 5
Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Anna Wróblewska - 71 390 71 54
parter - pok. 5
Inspektor ds. dowodów osobistych Magda Jarecka - 71 390 71 66
parter - pok. 5
Pomoc administracyjna Grzegorz Pawlak - 71 390 71 54
parter - pokój nr 5
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Beata Rajca, tel. 71/ 336 20 05
BOK Smolec
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Krzuszcz Data wytworzenia:
02 wrz 2014
Osoba dodająca informacje
Katarzyna Gidzińska Data publikacji:
11 sie 2009, godz. 14:57
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Krzuszcz Data aktualizacji:
20 wrz 2022, godz. 12:56