Wydział Obsługi Klienta i Biuro Rady Miejskiej
Do zadań Wydziału Obsługi Klienta należy obsługa sekretariatu i biur obsługi klienta oraz obsługa Biura Rady Miejskiej a w szczególności:
1. Bieżąca obsługa sekretariatu i Biur Obsługi Klienta, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw z zakresu prawidłowego funkcjonowania przychodzącej i wychodzącej poczty do urzędu - koordynacja zadań zatrudnionych pracowników w biurach obsługi i Biurze Rady Miejskiej,
2) prowadzenie rejestru pism wpływających do urzędu zgodnie z unormowaniami w tym zakresie
i jej rejestracja w informatycznym programie obiegu dokumentów oraz ich dystrybucja,
3) obsługa urządzeń biurowych oraz obsługa centrali telefonicznej,
4) udzielanie kompleksowej informacji o zakresie działania urzędu oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, wydawanie druków, wniosków stosowanych w urzędzie,
5) udzielanie wszechstronnej pomocy osobom niepełnosprawnym korzystającym z usług urzędu przy załatwianiu spraw,
6) prowadzenie kalendarza burmistrza – koordynacja spotkań i przyjęć stron,
7) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do urzędu,
8) prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w urzędzie oraz rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
9) koordynacja nadzór nad rejestrem umów zawieranych w urzędzie oraz ich publikacja na BIP,
10) prowadzeniu punktu przyjmowania wpłat bezgotówkowych zgodnie z regulacjami wydanymi w tym zakresie,
11) potwierdzanie profili zaufanych.
2. Zadania z zakresu obsługi Biura Rady Miejskiej, a w szczególności:
1) Obsługa sesji Rady Miejskiej, stałych i doraźnych komisji Rady Miejskiej oraz Gminnej Rady Seniorów.
2) Zapewnienie niezbędnej pomocy radnym Rady Miejskiej w sprawowaniu przez nich mandatów oraz członkom Gminnej Rady Seniorów.
3) Kompletowanie i przygotowywanie materiałów pod obrady sesji, posiedzeń komisji i innych spotkań radnych zgodnie z ustaleniami przewodniczącego Rady Miejskiej.
4) Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego oraz zbioru uchwał podejmowanych przez Radę.
5) Współpraca z wydziałami merytorycznymi w zakresie przygotowywania i zmiany treści uchwał (z wykorzystaniem systemu elektronicznego).
6) Prowadzenie ewidencji protokołów sesji Rady i posiedzeń komisji, prowadzenie terminarza posiedzeń komisji Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady.
7) Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań, interpelacji, apeli i oświadczeń składanych przez radnych.
8) Przekazywanie wniosków komisji Rady, interpelacji i zapytań radnych złożonych na piśmie do Burmistrza, współpraca w tym zakresie z wydziałami, których sprawy dotyczą.
9) Prowadzenie rejestru petycji, rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej.
10) Przygotowanie sprawozdań kwartalnych z realizacji uchwał.
11) Wprowadzanie i uaktualnianie danych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie zadań Biura Rady.
12) Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych.
13) Opracowanie założeń budżetu w części dotyczącej funkcjonowania oraz obsługa środków budżetowych w rozdziale 75022 - Rada Miejska.
14) Naliczanie diet radnym i sołtysom /przewodniczącym rad osiedli.
15) Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników sądowych.
16) Koordynacja spraw z zakresu wyborów do jednostek pomocniczych gminy.
Kierownik Wydziału Iwona Tatarek
tel. 71 390 72 03 e-mail: iwona.tatarek@katywroclawskie.pl
Sekretariat Burmistrza
Inspektor ds.Kancelaryjnych Ewa Kamińska
tel. 71 390 72 10 e-mail: sekretariat@katywroclawskie.pl
Biuro Obsługi Klienta - Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
Inspektor ds. Obsługi Klienta Magdalena Klepuszewska 71 390 72 06
Inspektor ds. Kancelaryjnych Ewa Dudziec 71 390 72 00
Pomoc administracyjna Agata Krzemińska 71 390 71 61
e-mail: bok@katywroclawskie.pl, wok@katywroclawskie.pl, urzad@katywroclawskie.pl
Biuro Rady
Główny Specjalista ds. Rady Miejskiej Magdalena Olszewska-Pawlik
tel. 71 390 72 14 e-mail: br@katywroclawskie.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Tatarek Data wytworzenia:
12 paź 2009
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krysmalski Data publikacji:
19 paź 2009, godz. 15:07
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Olszewska-Pawlik Data aktualizacji:
01 lut 2023, godz. 08:34