Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Do zadań Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami należy prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, a w szczególności:
1. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd.
2. Ustalanie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich.
3. Organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne.
4. Zbywanie nieruchomości komunalnych.
5. Nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy.
6. Komunalizacja gruntów.
7. Prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych.
8. Tworzenie zasobów gruntów komunalnych.
9. Prowadzenie postepowań administracyjnych z zakresu działania wydziału.
10. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
11. Podział i scalanie nieruchomości.
12. Rozgraniczanie nieruchomości.
13. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Gminy.
14. Ustalanie wzrostu wartości nieruchomości spowodowanych zmianą planu zagospodarowania przestrzennego i budową urządzeń infrastruktury technicznej.
15. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi z tytułu gospodarki nieruchomościami.
16. Współpraca z innymi instytucjami i urzędami w zakresie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami.
Kierownik Wydziału Urszula Olszewska tel. 71 390 72 39 I piętro, pok. nr 23
Pomoc ds. administracyjnych Krystyna Zaracka tel. 71 390 72 39 I piętro, pok. nr 23
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościam Elżbieta Janik tel. 71 390 71 42 I piętro, pok. nr 23
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Przemysław Nowacki Data wytworzenia:
11 sie 2009
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krysmalski Data publikacji:
13 sie 2009, godz. 13:36
Osoba aktualizująca informacje
Jacek Mróz Data aktualizacji:
06 gru 2022, godz. 09:30