Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

W dniu 06.03.2020 r. ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Stanowisko pracy:

          - stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

          - liczba stanowisk pracy: 1,

          - wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy,

          - przewidywany termin zatrudnienia: II/III kwartał 2020 r.

 

  1. Wymagania związane z w/w stanowiskiem pracy:

 

2a) Wymagania niezbędne  - konieczne do podjęcie pracy na stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania szczegółowe w zakresie kwalifikacji, doświadczenia i umiejętności:

  1. wykształcenie wyższe:

-dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra

lub

- dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668 i 2024) albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi, potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy

lub

- dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;

  1. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
  2. znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, o opłacie skarbowej;
  3. biegła znajomość obsługi programu Źródło.
     

          2b) Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2);

 

          2c) Predyspozycje osobowościowe:

  1. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  2. Systematyczność i dokładność;
  3. Samodzielność w realizacji zadań.

 

  1. Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:

 

  1. Bieżąca obsługa klientów z zakresu zadań Urzędu Stanu Cywilnego;
  2. Rejestracja aktów urodzeń, małżeństw i zgonów;
  3. Wydawania odpisów aktów stanu cywilnego;
  4. Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby;
  5. Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, a dokonując przeniesienia aktu stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego uzupełnianie jego treśi w drodze czynności materialno-technicznej, na podstawie dotychczasowych akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego, jeżeli informacje zawarte w tych aktach zbiorowych rejestracji stanu cywilnego nie budzą wątpliwości, a uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego następuje w zakresie informacji niewymaganych w przepisach dotychczasowych, a wymaganych niniejszą ustawą;
  6. Przyjmowanie od nupturientów zapewnień o braku przeszkód do zawarcia związku małżeńskiego ;
  7. Wydawanie zaświadczeń o braku przeszkód do zawarcia związku małżeńskiego, zaświadczeń o stanie cywilnym, zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, a także innych zgodnie z ustawą Prawo o aktach stanu cywilnego;
  8. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
  9. Organizacja  uroczystości zaślubin, uroczystości jubileuszowych w związku długoletnim pożyciem małżeńskim oraz 100 rocznicą urodzin;
  10. Prowadzenie comiesięcznej sprawozdawczości statystycznej dotyczącej urodzeń, małżeństw i zgonów, także statystyk dla DUW;
  11. Sporządzanie protokołów z zakresu USC;
  12. Skracanie terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego;
  13. Wydawanie decyzji o  zmianie imion i nazwisk;
  14. Wpisywanie wzmianek i przypisków w aktach stanu cywilnego zgodnie z uregulowaniami prawnymi;
  15. Dokonywanie w formie czynności materialno-technicznej wpisywania aktów zagranicznych do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego;
  16. Dokonywanie w formie czynności materialno-technicznej prostowania, uzupełniania, odtworzenia treści, ustalenia treści aktu stanu cywilnego;
  17. Dokonywanie w formie czynności materialno-technicznej usuwania niezgodności w bazie PESEL;
  18. Prowadzenie spraw z zakresu unieważniania aktów stanu cywilnego i wzmianek w nich zawartych;
  19. Bieżące załatwianie napływającej korespondencji do USC;
  20. Przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych.


 

  1. Warunki pracy na w/w stanowiskach:
  1. praca o charakterze administracyjno — biurowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  2. praca wykonywania w siedzibie Urzędu,  I piętro, w budynku jest dostęp do windy; praca w terenie.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV i list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  7. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.

 

W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie wymaganych dokumentów z poz. "Wymagane dokumenty". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych. 

 

Dokumenty aplikacyjne (z oznaczeniem nadawcy) należy składać:

 

  1. osobiście, w zamkniętej kopercie do dnia 19 marca 2020  r. do  godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10),

             lub

  1. za pośrednictwem poczty do dnia 19 marca 2020  r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 - 080 Kąty Wrocławskie, oferta musi wpłynąć do godziny 12:00 tym dniu

 

z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

 

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 12:00 w dniu 19 marca 2020 roku nie będą rozpatrywane.

 

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną  kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.

 

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2018 r, poz.1260 ze zm.)

– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

 

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

 

                                                                                                                                                                            

/Data i podpis/

 

BURMISTRZ

06.03.2020 r., Łukasz Zbroszczyk

 

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA KANDYDATA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie    reprezentowana przez Burmistrza  Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1,  55-080 Kąty Wrocławskie.
  2. Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona;
    • archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona;
    • jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona;
    • w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.         
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.
  10. Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
06 mar 2020

Osoba dodająca informacje

Tomasz Krzuszcz

Data publikacji:
06 mar 2020, godz. 14:42

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Krzuszcz

Data aktualizacji:
06 mar 2020, godz. 14:42