Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Ogłaszenie o naborze na stanowisko Skarbnika Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Stanowisko pracy:

- stanowisko: Skarbnik Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie,

- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie,

- liczba stanowisk pracy: 1,

- wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy,

- przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2020 r.

 

  1. Wymagania związane z w/w stanowiskiem pracy:

2a) wymagania niezbędne - konieczne do podjęcie pracy na stanowisku:

1) obywatelstwo polskie, państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków  pracownika samorządowego;

6) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości - preferowane doświadczenie w księgowości Urzędu JST (Urząd Gminy, Starostwo Powiatowe) lub na stanowisku Głównego Księgowego jednostki organizacyjnej JST lub państwowej jednostki budżetowej,

b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;

d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

2b) wymagania dodatkowe:

1) Umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach JST, ustawy o samorządzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej;

2) Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office;

3) Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych;

4) Cechy osobowości: sumienność, uczciwość, staranność, rzetelność,  systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność  pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.

5) Dyspozycyjność (m.in. udział w sesjach rady gminy i posiedzeniach komisji rady);

6) Wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz kierowania zespołem.

 

  1. Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:

1) Realizacja zadań głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określonych w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia  27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2019.869 z dnia 10.05.2019 r.).

2) W szczególności do zadań Skarbnika Gminy należy:

a) opracowywanie projektu budżetu gminy we współpracy z merytorycznymi stanowiskami pracy;

b) opracowywanie uchwał w sprawie zmian w budżecie;

c)  nadzór nad:

- prowadzeniem gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- prawidłowością umów zawieranych przez gminę pod względem finansowym,

- przestrzeganiem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych;

d) inicjowanie i wdrażanie efektywnego gospodarowania budżetem;

e) planowanie potrzeb finansowych gminy;

f) opracowywanie i sporządzanie okresowych analiz sytuacji finansowej gminy, sprawozdań finansowych i sprawozdań z wykonania budżetu, w tym sprawozdań za I i II półrocze;

g) nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu podległych jednostek;

h) w ramach kontroli wewnętrznej dokonywanie:

- wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących realizacji planów budżetowych oraz opiniowanie zmian w budżecie

- następnej kontroli operacji gospodarczych jednostek stanowiących przedmiot księgowań;

i) uczestnictwo w posiedzeniach Rady Miejskiej;

3) Dokonywanie kontrasygnaty oświadczeń woli Burmistrza w zakresie zarządu mieniem gminnym, jeżeli czynność prawna powoduje powstanie zobowiązań pieniężnych;

4) Udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty;

5) Uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów gminy;

6) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości:

- planu kont i zasad polityki rachunkowości,

- obiegu dokumentów, kontroli wewnętrznej,

- zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji;

7) Kierowanie pracą podległych pracowników.

 

  1. Warunki pracy na w/w stanowiskach:
  1. praca o charakterze administracyjno — biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.
  2. praca wykonywania w siedzibie Urzędu,  I piętro, w budynku jest dostęp do windy,

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.

 

  1. Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
  1. składać w zamkniętej kopercie do dnia 19 listopada 2019  r. do  godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie  (sekretariat Burmistrza pokój 1),

             lub

  1. przesłać pocztą do dnia 19 listopada 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: Skarbnika Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie.

 

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po dniu 19 listopada 2019 r., nie będą rozpatrywane.

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2018 r, poz.1260 ze zm. ):

– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

 

/Data i podpis/

 

BURMISTRZ

04.11.2019 r., Łukasz Zbroszczyk

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA KANDYDATA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie    reprezentowana przez Burmistrza  Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1,  55-080 Kąty Wrocławskie;
  2. Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona.
    • archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona,
    • jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona,
    • w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.         
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.
  10. Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
04 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
04 lis 2019, godz. 15:48

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
04 lis 2019, godz. 15:48