Wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie Kątów Wrocławskich w okresie od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.
Przejdź do załączników
Kąty Wrocławskie: Wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie Kątów Wrocławskich w okresie od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.
Numer ogłoszenia: 439188 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie Kątów Wrocławskich w okresie od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników na terenie Kątów Wrocławskich w od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r. polegające na: - zbieraniu odpadów, zamiataniu ulic, chodników i przystanków autobusowych (w tym niedopuszczanie do zarastania chwastami), opróżnianiu koszy ulicznych na odpady przy wszystkich ciągach komunikacyjnych oraz na przystankach autobusowych (za wyjątkiem placów zabaw), utrzymaniu w należytym stanie technicznym, higienicznym i estetycznym koszy ulicznych na odpady i ich otoczenia oraz ławek w ciągach komunikacyjnych (bieżąca kontrola stanu technicznego i zgłaszanie uszkodzeń, drobne naprawy i mycie w miarę potrzeb), a także wykonywaniu czynności porządkowych powstałych w następstwie zdarzeń losowych (burze, wypadki drogowe i inne) i obsługa dystrybutorów woreczków na psie nieczystości (woreczki zapewnia Zamawiający). Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część wzoru do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług polegających na wykonaniu prac z zakresu oczyszczania ulic i chodników w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. i przedstawi dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane należycie; Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.katywroclawskie.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek-Ratusz 1, 55-080 Katy Wrocławskie,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek-Ratusz 1, 55-080 Katy Wrocławskie, Biuro Obsługi Klienta parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
439188-2012.html (HTML, 9.65Kb) | 2012-11-08 13:11:53 | 429 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ.pdf (PDF, 489.11Kb) | 2012-11-08 12:10:18 | 195 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zakres prac-ulice 2013-2014aktualny.pdf (PDF, 136.48Kb) | 2012-11-16 08:13:54 | 526 | |
odpowiedzi na zapytania.pdf (PDF, 159.60Kb) | 2012-11-16 08:13:30 | 433 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
inf o wynikachBIP.pdf (PDF, 166.76Kb) | 2012-11-30 12:12:10 | 477 | |
inf o wynikachII.pdf (PDF, 167.58Kb) | 2012-12-03 15:18:34 | 462 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
udzielenie zamowienia.html (HTML, 4.23Kb) | 2012-12-17 13:50:49 | 414 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewa Kienc-Brachmańska Data wytworzenia:
08 lis 2012
Osoba dodająca informacje
Ewa Kienc-Brachmańska Data publikacji:
08 lis 2012, godz. 12:10
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Kienc-Brachmańska Data aktualizacji:
08 lis 2012, godz. 12:10