Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

REMONT I MODERNIZACJA DACHU I ELEWACJI BUDYNKU RATUSZA ORAZ PRZEBUDOWA BUDYNKU W ZWIĄZKU Z MONTAŻEM WINDY ZEWNĘTRZNEJ


 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Gmina Kąty Wrocławskie

ul. Rynek Ratusz 1

55-080 Kąty Wrocławskie

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie :

 

„REMONT I MODERNIZACJA DACHU I ELEWACJI BUDYNKU RATUSZA ORAZ PRZEBUDOWA BUDYNKU W ZWIĄZKU Z MONTAŻEM WINDY ZEWNĘTRZNEJ”

 

1. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000-7 Roboty budowlane

45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty
specjalistyczne

45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych

45311000-9 Instalacje elektryczne

2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu wraz z wykonaniem elewacji zewnętrznej i wewnętrznej w dziedzińcu ratusza, a także wykonanie windy zewnętrznej wraz z dojściem i zagospodarowaniem dziedzińca ratusza przy ul. Rynek 1 w Kątach Wrocławskich, w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, jako integralnej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.2. Montowana winda powinna posiadać opcję, w której podczas wyłączenia prądu i pożaru w budynku winda będzie działać i przewozić ludzi z poszczególnych kondygnacji na sam dół.

2.3. Należy wykonać dojście do windy od głównego wejścia do budynku umożliwiające przejazd i przejście osobom niepełnosprawnym.

2.4. Inwestor udostępnia komunikację wewnątrz budynku tylko w godzinach pracy urzędu.

2.5. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za stan techniczny miejsc bezpośrednio sąsiadujących z częścią wewnętrzną budynku i ponosi wszelkie koszty związane, z powstałymi na skutek realizacji zadania, usterkami wewnątrz i na zewnątrz budynku.

2.6. Wykonawca oświadczy, że przeprowadzany remont nie spowoduje przestoi w prawidłowym funkcjonowaniu urzędu.

2.7. Wykonawca dokona szczegółowej inwentaryzacji wszystkich belek stropowych i w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia remontu stropu nad I-szym piętrem ratusza przedstawi zakres i wycenę Inwestorowi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód z winy Wykonawcy podczas wykonywania przez niego prac budowlanych, będzie on musiał doprowadzić uszkodzony element budynku do stanu pierwotnego.

2.8. Wykonawca musi posiadać uprawnienia dekarskie i budowlane do wykonywania prac (określone w SIWZ) oraz zabezpieczy teren budowy wokół urzędu w sposób zgodny z przepisami BHP.

2.9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu, w tym dojście i wejście do urzędu.

2.10. Inwestor nie będzie ponosił odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Wykonawcę wewnątrz i na zewnątrz budynku, jak również na terenie i zapleczu budowy.

2.11 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie
art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie:

  1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:

      1. wystąpienia prac dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:

We wszystkich przypadkach określonych powyżej termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż, o czas trwania tych okoliczności.

3) Termin wykonania zamówienia: 28- 09-2012 r.

4) Wyklucza się możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części niniejszego zadania.

5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

6) Termin składania ofert upływa dnia 29.09.2011r. godz.1030.

Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1; 55-080 Kąty Wrocławskie, Biuro Obsługi Klienta, parter.

7) Zastosowane kryteria: cena ofertowa - waga 100 %

8) Wadium - 30.000 zł

9) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert

10) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona w wersji elektronicznej na stronie internetowej urzędu pod adresem www.bip.katywroclawskie.pl

11) Warunki udziału w postępowaniu:

Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych

- Posiadają uprawnienia dekarskie i budowlane do wykonywania prac

- Udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 (dwie) roboty dekarskie, o wartości co najmniej 250.000 zł netto polegające na remoncie, odtworzeniu, renowacji starych konstrukcji drewnianych w istniejącym budynku użyteczności publicznej oznaczonym jako obiekt wpisany do rejestru zabytków lub podlegającym ochronie konserwatorskiej i potwierdzą dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty powinny określać zakres i wartość robót), a także że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 500.000 zł netto polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 5000m3. Wykonawca musi spełnić obydwa wymagania jednocześnie.

- Wykonawca powinien posiadać wykwalifikowaną kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia oraz aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa tj. powinien dysponować

b) Pracownikami posiadającymi doświadczenie w robotach ciesielskich, odtworzeniowych renowacyjnych starych elewacji i konstrukcji drewnianych - Wykonawca przedstawi stosowne oświadczenie

- Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości wystarczającej
na pokrycie ewentualnych roszczeń Zamawiającego w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń już wykonanych robót, powstałych w trakcie prowadzenia prac przy realizacji zamówienia - na kwotę nie mniejszą
niż 900 000,00 zł.

- Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 ust.1, ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych

. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

12. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Krzysztof Zaniewski tel. (071) 390-72-34
w godz.900 do 1400 od poniedziałku do piątku (sprawy techniczne) oraz Jadwiga Kurpiel tel. (071) 390-72-19 w godz.900 do 1400 od poniedziałku do piątku (sprawy proceduralne)

13 Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.09.2011 r.
pod nr 286046 - 2011

 

 

Ogłoszenie umieszcza się na okres 16 dni, od dnia 13-09-2011 do dnia 29-09-2011 r.

Kąty Wrocławskie, 13.09.2011r .

  • z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub

  • wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym,

      1. wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót.

    1. Zmiany kierownika budowy na wniosek Wykonawcy w przypadku:

          1. choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy,

          2. nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,

          3. jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),

    2. zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.

    3. zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w Umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.

    4. zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

    5. Zmiany umowy wynikającej z konieczności przeprowadzenia remontu stropu nad I-szym piętrem budynku Ratusza, pogorszeniem się stanu technicznego budynku, koniecznością wykonania robót dodatkowych, wystąpieniem nieprzewidzianych w dniu opracowywania dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, prac powiązanych z przedmiotem umowy , w tym zmiany zakresu robót, zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.

    • Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

    • Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji

    • Kierownikiem budowy, który posiada:

      • uprawnienia, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

      • aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,

      • doświadczenie przy kierowaniu co najmniej dwoma budowami, wartości każdej nie mniej niż 1.500 000,00 zł brutto, polegającymi na remoncie, odtworzeniu, renowacji starych elewacji i konstrukcji drewnianych dachu w istniejącym budynku. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie takiego doświadczenia, które powinny zawierać zakres i wartość robót.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jadwiga Kurpiel

Data wytworzenia:
13 wrz 2011

Osoba dodająca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data publikacji:
13 wrz 2011, godz. 12:52

Osoba aktualizująca informacje

Jadwiga Kurpiel

Data aktualizacji:
13 wrz 2011, godz. 12:52