Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: Remont północnej strony elewacji budynku Ratusza oraz wieży zegarowej w Kątach Wrocławskich.

Kąty Wrocławskie, dnia 04-07-2018 r

 

Dotyczy: zapytania ofertowego na realizację zadania pn. ”Remont północnej strony elewacji Ratusza oraz wieży zegarowej w Kątach Wrocławskich”.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kąty Wrocławskie, Rynek - Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie północnej strony elewacji ratusza wraz z wieżą zegarową. 

2. Opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączonej dokumentacji projektowej.

 

Szczegółowy zakres prac obejmuje:

  1. skucie uszkodzonego tynku,
  2. usunięcie łuszczącej się farby elewacyjnej oraz resztek skutego materiału,
  3. wykonanie dezynfekcji wraz z odgrzybianiem miejsc, w których skuto tynk,
  4. wykonanie uzupełnienie tynku przy pomocy odpowiednio skomponowanej mieszanki,
  5. wykonanie gruntowania tynku przed jego pomalowaniem,
  6. ocenę faktycznego stanu tynków elewacyjnych oraz dobranie materiałów wykończeniowych wraz z odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi,
  7. uzupełnienie tynków,
  8. pomalowanie elewacji zgodnie z kolorystyką zaakceptowaną przez Zamawiającego,

 

Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Przy sporządzeniu wyceny w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę zapisy zawarte w umowie a następnie dokumentację projektową. Informujemy iż, załączony przedmiar robót ma tylko charakter poglądowy i nie podlega wycenie.

 

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji projektowej. Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie, a także za domniemanie zapoznania się z dokumentacją projektową oraz przeprowadzenia wizji lokalnej.

 

UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje remontu toalet w budynku urzędu.  

 

W związku z trwającymi pracami remontowymi wokół zabytkowego Kościoła Ewangelickiego oraz w sąsiedztwie budynku ratusza i wieży ratuszowej Wykonawca musi współpracować z wykonawcą prowadzącym roboty budowlane. Ze względu na prace związane z kładzeniem granitowych płyt chodnikowych należy odpowiednio zabezpieczyć podłoże aby nie uszkodzić granitowych płyt chodnikowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający  dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawca musi:

- dysponować wykwalifikowanym Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnie budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

Minimalne doświadczenie osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownik Budowy:

- powinien pełnić funkcje Kierownika Budowy przy jednej robocie budowlanej przy obiekcie wpisanym do ewidencji zabytków której zakres prac jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, który wynika z załączonej dokumentacji technicznej,

- musi wykazać udział w robotach budowlanych (co najmniej 18 miesięcy) prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – warunek wynikający z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 45 dni od podpisania umowy.

 

V. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

            Oferta powinna być:

            - opatrzona pieczątką firmową,

            - posiadać datę sporządzenia,

            - zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,

            - podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

 

Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie szczególnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę wypełniona należy dostarczyć lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem ”Remont północnej strony elewacji ratusza oraz wieży zegarowej w Kątach Wrocławskich nie otwierać przed 11-07-2018 godz.: 08:30” lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (pok. 10) Urzędu Miasta i Gminy w Kątach Wrocławskich, Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie  nie później niż do dnia 11-07-2018 r. do godz. 08:00.

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

2. Ocena ofert  zostanie  dokonana  w dniu  11-07-2018 r., a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce informacje ---> ogłoszenia.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.katywroclawskie.pl/ w zakładce informacje ---> ogłoszenia

 

VI. OCENA OFERT

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

            1 - Cena 100%

           

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieści na stronie internetowej pod adresem: www.bip.katywroclawskie.pl/ w zakładce informacje ---> ogłoszenia 

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Renata Splesniak pod numerem telefonu 71/390 72 05 oraz adresem email: or@katywroclawskie.pl

 

IX. ZAŁĄCZNIKI

1.   Formularz ofertowy.

2.   Dokumentacja projektowa.

3.   Wzór umowy.

 

Sprawę prowadzi:  Renata  Splesniak
Telefon: (71) 390 72 05
Email: or@katywroclawskie.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Antoni Kopeć

Data wytworzenia:
04 lip 2018

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
04 lip 2018, godz. 15:32

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
20 lip 2018, godz. 10:15