Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w roku 2019- 2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielane na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

                       Gmina Kąty Wrocławskie zaprasza do składania ofert na zadanie pod nazwą:

„Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych przetwarzanych w Urzędzie

Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  w roku 2019- 2020 "

  1. ZAMAWIAJĄCYc

GMINA  KĄTY WROCŁAWSKIE

Rynek – Ratusz 1

55-080 Kąty Wrocławskie

sekretariat@katywroclawskie.pl - adres kontaktowy

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone będzie na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dla którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Rodzaj zamówienia: Usługa

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

72310000-1 usługi przetwarzania danych

 

Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie , w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.
  2. Zadania Inspektora Ochrony Danych określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności określone art. 39 Rozporządzenia RODO, tj.:
 
  1. informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia oraz innych przepisów Unii państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
  2. monitorowanie przestrzegania rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
  3. udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35;
  4. współpraca z organem nadzorczym Zamawiającego;
  5. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenia konsultacji we wszelkich innych sprawach.

 

3.3. Obowiązki Inspektora Ochrony Danych:

  1. Inspektor musi wypełniać swoje obowiązki w oparciu o Ustawę z dnia 10.05.2018 o Ochronie Danych Osobowych oraz o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej; RODO);
  2. wypełnianie swoich zadań z należytym uwzględnieniem ryzyka związanego z operacjami przetwarzania, mając na uwadze charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania;
  3. systematyczna analiza przepisów i tworzenie wytycznych w obszarze ochrony danych osobowych dla celów biznesowych;
  4. opracowywanie, opiniowanie oraz doprowadzanie do zawierania umów w przedmiocie powierzania danych osobowych;
  5. weryfikacja, aktualizacja dokumentacji i wewnętrznych procedur dotyczących przetwarzania danych osobowych;
  6. doradztwo merytoryczne oraz prowadzenie szkoleń na temat wytycznych, rekomendacji i  dobrych praktyk z zakresu ochrony danych osobowych;
  7. okresowe prowadzenie audytów  w zakresie ochrony danych osobowych oraz opracowywanie raportów wraz z rekomendacjami i zleceniami, gdzie dane osobowe są przetwarzane;
  8. wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem prawa dostępu do danych;

i)    nadzorowanie działań Administratora w zakresie przestrzegania ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

j)   współpraca z Administratorem w celu  ciągłego  dostosowywania organizacji do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących ochrony danych osobowych;

k) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach

związanych z przetwarzaniem danych, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których

mowa w art. 36 RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we

wszelkich innych sprawach;

      1)  prowadzenie korespondencji z organem nadzorczym, udział w kontrolach organu

nadzorczego oraz współpraca z organem nadzorczym;

 

 

ł) Prowadzenie rejestrów wynikających z dokumentów wewnętrznych.

  1. Ponadto Inspektor Ochrony Danych jest zobowiązany przyjeżdżać do siedziby  Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  2 razy w miesiącu na 6 godzin, w terminie uzgodnionym

z Zamawiającym (najpóźniej na 7 dni przed spotkaniem). Dokumentem potwierdzającym obecność IOD będzie podpisany przez obie strony Protokół spotkania. W pozostałym zakresie będzie dostępny w dni robocze od godz. 8.00 do godz. 15.00 pod wskazanym numerem telefonu i adresem e-mail.

  1. Inspektor Ochrony danych zobowiązany jest podpisać Umowę Powierzania Danych Osobowych.
  2. W ramach wykonywanych zadań  inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo Inspektora  Ochrony Danych na czas swojej nieobecności Zamawiającego.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Czas wykonywania usługi: od …………………..  2019 roku do 31 grudnia 2020  roku.

  1. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższa cena.

 

6.      WARUNKI    STAWIANE    WYKONAWCY    ORAZ    OŚWIADCZENIA I

DOKUMENTY      JAKIE        MA   DOSTARCZYĆ     WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW

  1. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY

6.1.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Inspektor Ochrony Danych posiada co najmniej:

  • szkolenia, kursy z zakresu RODO,
  • wykształcenie wyższe (licencjat lub magister)

Inspektor ochrony danych powinien dysponować wiedzą i doświadczeniem, które pozwalają na rzetelne i profesjonalne wykonanie swoich zadań oraz posiadać odpowiednie kwalifikacje.

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

6.2.1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób - załącznik nr 2.

 

6.2.2. Po otwarciu ofert, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający wzywa wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o przesłanie w formie elektronicznej (mailem) oświadczenia IOD, które stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Powyższe oświadczenie należy dostarczyć w oryginale do Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  przed podpisaniem umowy. Ponadto do wglądu należy dostarczyć dokumenty IOD dotyczące odbytych studiów szkoleń kursów wykształcenia.

 

7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy przygotować zgodnie z powyższym ogłoszeniem o zamówieniu.

7.3.   Formularz oferty musi być sporządzony według wzoru formularza ofertowego
stanowiącego załącznik nr 1.

7.4. Wykonawca składa/przesyła ofertę w zamkniętej kopercie opisaną w następujący sposób:

 

 

-NIE OTWIERAĆ przed 5.12.2019 godziną 15:00, oferta na zadanie pod nazwą: „Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych przetwarzanych w Urzędzie Miasta

i Gminy Kąty Wrocławskie w 2019 – 2020 roku ."

  1. Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć następujące załączniki:

 

  1. dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.2
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
  1. Zamawiający zaleca, aby ofertę wraz z wszelkimi załącznikami drukować na papierze formatu A4, złożyć na pół do formatu A5 i wysłać w kopercie C5 (powyższe pakowanie ułatwia archiwizację ofert zamawiającemu). Prosimy o nie bindowanie ofert oraz o niedołączanie wzoru umowy.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY

  1. Oferty należy złożyć do 05.12.2019 roku do godziny 15:00 w formie: pocztą, kurierem lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Klienta pokój nr 10 

Liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

  1. Informacja dotycząca rozstrzygnięcia zapytania będzie zamieszczona na ???.

 

9. SPOSÓB OBLICZANIA CENY

  1. Podana cena musi zawierać cenę brutto (czyli zawierać podatek VAT).
  2. W cenę należy wliczyć zysk Wykonawcy, oraz wszelkie niezbędne koszty do realizacji zamówienia.
  3. Cena musi być podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.
 

10. INFORMACJA O WYBORZE OFERTY / UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający zamieszcza informację z wyboru najkorzystniejszej oferty / unieważnieniu postępowania na swojej stronie internetowej ???.
  2. Zamawiający informuje tylko Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę -informacja jest wysyłana na adres mailowy wskazany w formularzu oferty.
  3. Pozostali Wykonawcy składający ofertę są zobowiązani do sprawdzania strony ??? Zamawiającego.

10.4.   Zamawiającemu przysługuje prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez
rozstrzygnięcia bez podawania uzasadnienia.

 

 

 

11. WYJAŚNIENIA TREŚCI OGŁOSZENIA (ZAPYTANIA WYKONAWCÓW)

  1. Wszelkie zapytania powinny być kierowane drogą mailową na adres wskazany w pkt 1,
  2. Odpowiedź zostanie umieszczona na stronie internetowej lub przesłana do Wykonawcy.
  3. Zapytanie należy przesłać nie później niż 24h przed terminem składania ofert. Zapytania wysłane w późniejszym czasie Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi.

 

12. INNE

  1. Wykonawcy składający oferty w powyższym postępowaniu zobowiązani są do śledzenia wszelkich zmian, wyjaśnień pojawiających się na stronie Zamawiającego.
  2. Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku zmian w ogłoszeniu o zamówieniu i innych dokumentach zmienionych przed terminem otwarcia ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

 Załączniki :

           Załącznik numer 1: formularz ofertowy

           Załącznik numer 2 :wykaz osób

           Załącznik numer 3 :wzór umowy


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
21 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
22 lis 2019, godz. 23:20

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
23 lis 2019, godz. 08:00