Ogłoszenie o naborze stanowisko ds. zamówień publicznych Wydział Zamówień Publicznych
Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- Stanowisko pracy:
- stanowisko ds. zamówień publicznych Wydział Zamówień Publicznych
- liczba stanowisk pracy: 1,
- wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy,
- przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2019 r.
- Wymagania związane z w/w stanowiskiem pracy:
2a) Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcie pracy na stanowisku:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania szczegółowe w zakresie kwalifikacji, doświadczenia i umiejętności:
- wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności ekonomicznej lub inżynieryjnej,
- minimum 2 lata pracy związanej z przeprowadzaniem zamówień pow. 150 tys.zł,
- znajomość procesu inwestycyjnego związanego z przygotowaniem i realizacją zamówień publicznych,
- umiejętność czytania kosztorysów i dokumentacji,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- praca na platformach zakupowych będzie dodatkowym atutem,
- doświadczanie w jednostkach budżetowych, samorządowych lub państwowych - dodatkowy atut w procedurze naboru.
2b) Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B.
2c) Predyspozycje osobowościowe:
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność w wykonywaniu zadań,
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność analizy i syntezy informacji, otwartość na nowe rozwiązania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
2c) Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, pakietu MS Office, internetu,
- biegła obsługa programu Excel – umiejętność sporządzania zestawień, raportów, analiz.
- Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:
- opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności:
- przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
- ogłaszanie przetargów,
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
- udział w pracach Komisji Przetargowej oraz jej merytoryczna obsługa,
- udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
- sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne,
- prowadzenie rejestru postępowań udzielanych zamówień,
- prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
- koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,
- koordynacja nad postępowaniami wynikającymi z potrzeb urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i „z wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie z wnioskiem do Wydziału Finansowego,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
- opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
- Warunki pracy na w/w stanowiskach:
- praca o charakterze administracyjno — biurowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- praca wykonywania w siedzibie Urzędu, I piętro, w budynku jest dostęp do windy oraz w terenie.
- Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "Wymagane dokumenty". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Dokumenty aplikacyjne (z oznaczeniem nadawcy) należy składać:
- osobiście, w zamkniętej kopercie do dnia 28 października 2019 r. do godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10),
lub
- za pośrednictwem poczty do dnia 28 października 2019 r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 - 080 Kąty Wrocławskie, oferta musi wpłynąć do godziny 12:00 tym dniu
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych.
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 12:00 w dniu 28 października 2019 roku nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r, poz.1260 ze zm.)
– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl
BURMISTRZ
(-) Łukasz Zbroszczyk
KLAUZULA INFORMACYJNA
DLA KANDYDATA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie.
- Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona;
- archiwizacji na podstawie:
- przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona;
- jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona;
- w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.
Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Zbroszczyk Data wytworzenia:
14 paź 2019
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krysmalski Data publikacji:
15 paź 2019, godz. 14:52
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Krysmalski Data aktualizacji:
15 paź 2019, godz. 14:52