Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Ogłoszenie o naborze stanowisko ds. zamówień publicznych Wydział Zamówień Publicznych

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Stanowisko pracy:

          - stanowisko ds. zamówień publicznych Wydział Zamówień Publicznych

          - liczba stanowisk pracy: 1,

          - wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy,

          - przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2019 r.

 

  1. Wymagania związane z w/w stanowiskiem pracy:

 

2a) Wymagania niezbędne  - konieczne do podjęcie pracy na stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania szczegółowe w zakresie kwalifikacji, doświadczenia i umiejętności:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności ekonomicznej lub inżynieryjnej,
  2. minimum 2 lata pracy związanej z przeprowadzaniem zamówień pow. 150 tys.zł,
  3. znajomość procesu inwestycyjnego związanego z przygotowaniem i realizacją zamówień publicznych,
  4. umiejętność czytania kosztorysów i dokumentacji,
  5. umiejętność prowadzenia negocjacji,
  6. praca na platformach zakupowych będzie dodatkowym atutem,
  7. doświadczanie  w jednostkach   budżetowych, samorządowych lub państwowych - dodatkowy atut w procedurze naboru.
     

          2b) Wymagania dodatkowe:

  1. prawo jazdy kat. B.

 

          2c) Predyspozycje osobowościowe:

  1. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność w wykonywaniu zadań,
  2. dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
  3. umiejętność analizy i syntezy informacji, otwartość na nowe rozwiązania,
  4. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

 

          2c) Umiejętności zawodowe:

  1. znajomość przepisów:
  1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  2. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  1. umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, pakietu MS Office, internetu,
  2. biegła obsługa programu Excel – umiejętność sporządzania zestawień, raportów, analiz.

 

  1. Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:

 

  1. opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych  przewidzianych do realizacji przez Urząd lub publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień,
  2. prowadzenie postępowań  o  udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności:
  1. przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
  2. ogłaszanie przetargów,
  3. sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  4. udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
  5. udział w pracach Komisji Przetargowej oraz jej merytoryczna obsługa,
  6. udział w rozprawach przed Krajową  Izbą Odwoławczą,
  7. sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia  publiczne,
  1. prowadzenie rejestru postępowań udzielanych zamówień,
  2. prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
  3. koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,
  4. koordynacja  nad postępowaniami  wynikającymi z potrzeb urzędu  w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i „z wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień  zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie z wnioskiem do Wydziału  Finansowego,
  6. prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
  7. wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień  publicznych,
  8.  sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
  9.  opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.

 

  1. Warunki pracy na w/w stanowiskach:
  1. praca o charakterze administracyjno — biurowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  2. praca wykonywania w siedzibie Urzędu,  I piętro, w budynku jest dostęp do windy oraz w terenie.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV i list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  7. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.

W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "Wymagane dokumenty". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych. 

Dokumenty aplikacyjne (z oznaczeniem nadawcy) należy składać:

  1. osobiście, w zamkniętej kopercie do dnia 28 października 2019  r. do  godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10),

             lub

  1. za pośrednictwem poczty do dnia 28 października 2019  r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 - 080 Kąty Wrocławskie, oferta musi wpłynąć do godziny 12:00 tym dniu

z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych.

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 12:00 w dniu 28 października 2019 roku nie będą rozpatrywane.

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną  kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia  21 listopada 2008 r.

o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2018 r, poz.1260 ze zm.)

– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

 

 

BURMISTRZ

(-) Łukasz Zbroszczyk

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA KANDYDATA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie    reprezentowana przez Burmistrza  Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1,  55-080 Kąty Wrocławskie.
  2. Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona;
    • archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona;
    • jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona;
    • w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.         
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
14 paź 2019

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
15 paź 2019, godz. 14:52

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
15 paź 2019, godz. 14:52