Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. inwestycji

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Stanowisko pracy:

          - stanowisko ds. inwestycji, Wydział Planowania i Realizacji Inwestycji Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie ul. Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie

          - liczba stanowisk pracy: 1,

          - wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy,

          - przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2019 r.

 

  1. Wymagania związane z w/w stanowiskiem pracy:

2a) wymagania niezbędne  - konieczne do podjęcie pracy na stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  2. wykształcenie techniczne o profilu budownictwo,
  3. co najmniej trzy letni  staż pracy w tym rok na stanowisku urzędniczym związanym z procesami inwestycyjnymi w jednostkach budżetowych, samorządowych lub państwowych , bardzo dobra znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym,
  4. posiadanie uprawnień budowlanych,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. stan zdrowia umożliwiający prace na ww. stanowisku,
  7. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. biegła znajomość obsługi komputera, w tym m. in. programów komputerowych WORD, EXEL,

          2b) wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność podejmowania decyzji,
  2. umiejętność stosowania przepisów,
  3. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  4. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista,
  5. mile widziane wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek budownictwo
  6. mile widziana znajomość kosztorysowania robót budowlanych oraz odbiorów i rozliczeń inwestycji;
  7. bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  8. posiadanie prawa jazdy i własnego samochodu.

 

  1. Do zadań na w/w stanowisku będzie należało m. in.:

1) udział w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowań i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,

2) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentację projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,

3) bieżąca kontrola wykonywanych robót i inwestycji,

4) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywanie ich do użytkowania,

5) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji,

6) sporządzanie raportów, analiz, sprawozdań dotyczących zakresu zajmowanego stanowiska,

7) pozyskiwanie i rozliczanie projektów unijnych.

 

  1. Warunki pracy na w/w stanowiskach:
  1. praca o charakterze administracyjno — biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.
  2. praca wykonywania w siedzibie Urzędu,  I piętro, w budynku jest dostęp do windy,

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV i list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  7. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.    

 

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.

 

  1. Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
  1. składać w zamkniętej kopercie do dnia 22 lipca 2019  r. do  godziny 14:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10),

             lub

  1. przesłać pocztą do dnia 22 lipca 2019 r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie, oferta musi wpłynąć do godziny 14:00 w tym dniu,

z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. Inwestycji w Wydziale Planowania i Realizacji Inwestycji.

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 14:00 w dniu 22 lipca 2019 roku nie będą rozpatrywane.

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną  kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.

 

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2018 r, poz.1260 ze zm.)

– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

 

 

BURMISTRZ

(-) Łukasz Zbroszczyk

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA KANDYDATA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie    reprezentowana przez Burmistrza  Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1,  55-080 Kąty Wrocławskie;
  2. Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona.
    • archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona,
    • jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona,
    • w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.         
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Zbroszczyk

Data wytworzenia:
11 lip 2019

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krysmalski

Data publikacji:
11 lip 2019, godz. 18:16

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Krysmalski

Data aktualizacji:
11 lip 2019, godz. 18:16