Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Ogłoszenie na stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na  wolne stanowisko urzędnicze

ds. Gospodarki Nieruchomościami  w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie

II. Stanowisko pracy:  ds. Gospodarki Nieruchomościami

III. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. Obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
  2. Wykształcenie: wyższe  administracyjne,  ekonomiczne  lub techniczne o profilu geodezyjnym, rolniczym,  
  3. Doświadczenie: co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach  urzędniczych w administracji publicznej  
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość zagadnień z zakresu postępowań administracyjnych
  8. Znajomość ustaw:
      1. o samorządzie gminnym,
      2. o gospodarce nieruchomościami,
      3.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
      4. Prawo geodezyjne i kartograficzne
      5. kodeks postępowania administracyjnego,
      6. Prawo zamówień publicznych,
      7.  o finansach publicznych
  9. Czynne prawo jazdy kat. B

IV. Wymagania dodatkowe do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. preferowany kierunek wykształcenia : geodezyjne, rolnicze ( rolnictwo, ogrodnictwo, architektura krajobrazu)
  2. doświadczenie w administracji samorządowej na podobnym stanowisku min. rok
  3. biegła znajomość obsługi komputera
  4. gotowość do doskonalenia zawodowego
  5. dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy
  6. predyspozycje osobowościowe:
  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. umiejętność analitycznego myślenia,
  3. elastyczność w wykonywaniu zadań i otwartość na zmiany
  4. dyspozycyjność, odpowiedzialność,
  5. umiejętność analizy i syntezy informacji
  6. bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  7.  gotowość do doskonalenia zawodowego,

V. Zakres wykonywanych zadań na zajmowanym stanowisku:

  1. Nabywanie nieruchomości do zasobu Gminy
  2. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniami nieruchomości.
  3. Zbywanie  nieruchomości  komunalnych  w trybie: przetargowym i bezprzetargowym
  4. Wydawanie decyzji administracyjnych.
  5. Prowadzenie sprawa  z zakresu opłat planistycznych.
  6. Nadawanie  numerów porządkowych nieruchomości
  7. Przygotowywanie projektów uchwał o nadaniu nazw ulic
  8. Prowadzenie  programu OPTIest
  9. Uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej,
  10. Archiwizacja dokumentów wydziałowych. 
  11. Współpraca: z Powiatowym Zakładem Katastralnym we Wrocławiu,  z organami administracji samorządowej,  rządowej , sądami,  instytucjami i innymi klientami Urzędu.

 

VI. Warunki pracy:

  1. Wymiar etatu: pełny etat;
  2. Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  3. Praca wykonywana w siedzibie Urzędu, w budynku jest dostęp do windy; praca w terenie.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;
  2. Życiorys (CV);
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  5. Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe;
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21  listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.
  9. Formularz dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Miasta i Gminy w Kątach Wrocławskich potwierdzający pracę na stanowiskach urzędniczych w jst ( do pobrania na stronie internetowej urzędu – BIP zakładka nabory)

 Wszystkie oświadczenia oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych. 

Wymagane dokumenty należy:

  1. składać w zamkniętej kopercie do dnia 17 marca 2023 r.  do  godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10),  lub
  2. przesłać pocztą do dnia 17 marca 2023 r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie, oferta musi wpłynąć do godziny 12:00 w tym dniu,  z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko: ds. Gospodarki Nieruchomościami „

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 12:00 w dniu 17 marca 2023 r.   nie będą rozpatrywane.

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną  kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530) – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

 

 

 

   KLAUZULA INFORMACYJNA

DLA KANDYDATA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie    reprezentowana przez Burmistrza  Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie  z siedzibą w Kątach Wrocławskich, ul. Rynek 1,  55-080 Kąty Wrocławskie;
  2.  Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych kontakt telefoniczny 71/ 390 72 23,
  3.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    • realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
      • na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
      • na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona.
    • archiwizacji na podstawie:
      • przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona,
    • jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona,
    • w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.         
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogłoszenie GiGn (PDF, 620.99Kb) 2023-03-03 13:51:56 7
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Julian Żygadło

Data wytworzenia:
03 mar 2023

Osoba dodająca informacje

Jacek Mróz

Data publikacji:
03 mar 2023, godz. 13:51

Osoba aktualizująca informacje

Jacek Mróz

Data aktualizacji:
03 mar 2023, godz. 13:51