Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich - ogłoszenie rekrutacji na stanowisko ds. kadr i płac

KIEROWNIK ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

W KĄTACH WROCŁAWSKICH

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko ds. kadr i płac - ½ etatu, umowa na zastępstwo

Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2021

 

Wymagania niezbędne

1. wykształcenie  min. średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;

2. doświadczenie zawodowe: co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym lub tożsamym stanowisku w sektorze publicznym lub prywatnym;

3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,;                    

5. nieposzlakowana opinia;

6. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność ich stosowania;

7. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Pracy;

8. znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych,

9. umiejętność obsługi programów MS Office; PŁATNIK.

 

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe o profilu: administracja, kadry i płace, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia lub pokrewne,
  2. znajomość programu kadrowo-płacowego Sigid Kadry i płace,
  3. zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, sumienność, dyskrecja, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy w zakresie wykonywanego stanowiska, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.

 

Zakres zadań na oferowanym stanowisku

Zadania główne:

  1. prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz    cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;
  2. prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., udział w naliczaniu wynagrodzeń i sporządzaniu list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń,
  3. sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenia),
  4. stała obsługa programu kadrowo-płacowego,
  5. prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzane rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
  6. prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sprawozdawczości  GUS i PFRON, ZFŚS, sporządzanie innych sprawozdań, zestawień i raportów wymaganych przepisami lub wynikających z potrzeb instytucji,
  7. przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo płacowego oraz bankowości elektronicznej,
  8. opracowywanie projektów regulaminów i innych dokumentów wewnętrznych zakładu związanych z zatrudnieniem, 
  9. rozliczanie delegacji pracowniczych,
  10. kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń BHP oraz badań medycyny pracy;
  11. udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;
  12. organizowanie naborów na wolne stanowiska i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  13. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
  14. archiwizacja dokumentów wytworzonych w dziale. 

 

Informacje o warunkach pracy

a) ilość osób pracujących w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej: stan na 01.04.2021 r.: 19 osób,

b) praca biurowa wykonywana w siedzibie Zakładu z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,

c) praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,

d) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.

 

Wskaźnik zatrudnienia w miesiącu poprzedzającym zatrudnienie: poniżej 6%

(informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%)

 

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny

b) życiorys (CV)

c) kwestionariusz osobowy oraz formularz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje

e) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe

f) pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych*

g) pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*

h) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*

i) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku pierwszeństwa przy zatrudnianiu tj. przy wskaźniku poniżej 6% zatrudnienia pracowników w ZGM).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Kościuszki 16a l,  pocztą tradycyjną na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich lub elektroniczną na adres zgm@zgmkwr.pl  z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko ds. kadr i płac w terminie do dnia 20.04.2021 r.

Pracodawca zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

 

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie przekazana pisemnie lub telefonicznie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny, CV - powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Kierownika Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Kąty Wrocławskie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

KLAUZULA  INFORMACYJNA  DLA  KANDYDATA:

 

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.                     

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 

     1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach  Wrocławskich, ul. T. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie, e-mail: zgm@zgmkwr.pl

     2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: 

- ul. T. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie, 

- tel. 791 855 343,  e-mail: biurobhpwalbrzych@gmail.com

       3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Mogą być również przetwarzane dane kandydatów w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy

  1. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub kategoriach odbiorców:
    • podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa - jednostki kontrolujące,
    • podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu naszych czynności na podstawie zawartej umowy powierzenia: podmioty świadczące nam usługi informatyczne, pomoc prawną.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  3. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji - nie jest stosowane.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
      • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
      • cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
      • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy prawa o ochronie danych osobowych.
  5. Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do rekrutacji (naboru) jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych osobowych udział kandydata w rekrutacji (naborze) nie będzie możliwy.

 

Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych, przysługujących uprawnień i warunków skorzystania z nich znajdują się na stronie: www.bip.zgmkwr.pl

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator Danych Osobowych BIP

Data wytworzenia:
06 kwi 2021

Osoba dodająca informacje

Katarzyna Wojtaszek

Data publikacji:
06 kwi 2021, godz. 15:43

Osoba aktualizująca informacje

Katarzyna Wojtaszek

Data aktualizacji:
06 kwi 2021, godz. 15:44