Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

KIEROWNIK ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ w Kątach Wrocławskich ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

W KĄTACH WROCŁAWSKICH

OGŁASZA

OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA

STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko ds. kadrowo-płacowych oraz księgowości ds. środków trwałych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich

Wymiar czasu pracy:  pełny etat

Liczba stanowisk: 1

przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2023

 

Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie min. średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;

2. doświadczenie zawodowe: co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym lub tożsamym stanowisku w sektorze publicznym lub prywatnym;

3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5. nieposzlakowana opinia;

6. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku VAT oraz umiejętność ich stosowania;

7. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Pracy;

8. znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych;

9. znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych;

10. umiejętność obsługi programów MS Office; PŁATNIK

Wymagania dodatkowe:

1. wykształcenie wyższe o profilu: administracja, ekonomia, kadry i płace, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne;

2. znajomość programu kadrowo-płacowego Sigid Kadry i płace oraz Sigid księgowość – mile widziane;

3. zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, sumienność, dyskrecja, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy w zakresie wykonywanego stanowiska, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.

Zakres zadań na oferowanym stanowisku:

 

Zadania główne:

1. prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;

2. prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., udział w naliczaniu wynagrodzeń i sporządzaniu list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń,

3. sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenia),

4. stała obsługa programu kadrowo-płacowego oraz programu księgowego w zakresie środków trwałych,

5. prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzane rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych;

6. prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sprawozdawczości GUS i PFRON, ZFŚS, sporządzanie innych sprawozdań, zestawień i raportów wymaganych przepisami lub wynikających z potrzeb instytucji,

7. przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo płacowego oraz bankowości elektronicznej,

8. opracowywanie projektów regulaminów i innych dokumentów wewnętrznych zakładu związanych z zatrudnieniem,

9. rozliczanie delegacji pracowniczych, prowadzenie ewidencji delegacji pracowniczych na potrzeby rozliczeń księgowych,

10. kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń BHP oraz badań medycyny pracy;

11. udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;

12. organizowanie naborów na wolne stanowiska i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,

13. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,

14. prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu VAT oraz sporządzanie stosownych deklaracji 

 zgodnie z obowiązującymi przepisami (na czas zastępstw w wyznaczonych okresach),

15. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, ewidencji narzędzi pracy,

16. pomoc w dziale księgowości na potrzeby Głównego Księgowego;

17. archiwizacja dokumentów wytworzonych w dziale kadr i płac oraz księgowości.

Informacje o warunkach pracy:

- praca biurowa wykonywana w siedzibie Zakładu z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,

- ilość zatrudnionych w zakładzie pracy: stan na 27.12.2022 r.: 19 osób,

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

- uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.

 

Wskaźnik zatrudnienia w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie: poniżej 6%

(informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%).

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny

b) życiorys (CV)

c) kwestionariusz osobowy oraz formularz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*

d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje

e) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe

f) pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych*

g) pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* h) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*

i) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku pierwszeństwa przy zatrudnianiu tj. przy wskaźniku poniżej 6% zatrudnienia pracowników w ZGM).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. 1 Maja 85, pocztą tradycyjną na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich lub elektroniczną na adres zgm@zgmkwr.pl z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko ds. kadrowo-płacowych oraz księgowości ds. środków trwałych - w terminie do dnia 13 stycznia 2023 r do godz. 13.00.

Pracodawca zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie przekazana pisemnie lub telefonicznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny, CV - powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Kierownika Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Kąty Wrocławskie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich, ul. 1 Maja 85, 55-080 Kąty Wrocławskie, e-mail: zgm@zgmkwr.pl

2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: 

      ul. 1 Maja 85, 55-080 Kąty Wrocławskie,

      tel. 604 997 161, biuro@rodostar.pl

3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze. Mogą być również przetwarzane dane kandydatów w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu pracy.

4. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub kategoriach odbiorców:

  • podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa - jednostki kontrolujące,
  • podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu naszych czynności na podstawie zawartej umowy powierzenia: podmioty świadczące nam usługi informatyczne, pomoc prawną.

5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.

6. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji - nie jest stosowane.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

-     żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

-     cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

-     wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy prawa o ochronie danych osobowych.

8. Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do naboru jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych osobowych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy.

 

Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych, przysługujących uprawnień i warunków skorzystania z nich znajdują się na stronie: www.bip.zgmkwr.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
nabor kadry nowe (PDF, 1.47Mb) 2022-12-28 10:22:16 11
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jacek Mróz

Data wytworzenia:
28 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Jacek Mróz

Data publikacji:
28 gru 2022, godz. 10:22

Osoba aktualizująca informacje

Jacek Mróz

Data aktualizacji:
28 gru 2022, godz. 10:22