Gmina Kąty Wrocławskie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie.
Kąty Wrocławskie, 10.02.2015 r.
OR.1333.6-2.2015
Gmina Kąty Wrocławskie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania: ”Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie”
Wartość zamówienia – poniżej 30 tys. euro. Tryb udzielenia zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013.907 j.t z późn. zm.)
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie
tel. 71 390 72 23
fax 71 390 72 01
mail: or@katywroclawskie.pl www: http://www.katywroclawskie.pl
BIP: http://www.bip.katywroclawskie.pl
Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa sprzętu komputerowego według zestawienia poniżej
Marka
|
Model
|
Konfiguracja |
Ilość |
DELL |
Zestaw komputerowy Optiplex 9020 |
- Procesor: Procesor Intel® Core™ i5-4590 4. generacji (4 rdzenie z funkcją HT, 3,70 GHz Turbo, 6 MB) - Pamięć: 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Non-ECC - System operacyjny: Windows 7 Professional (licencja na 64-bitowy system Windows 8, nośnik Windows 7 Professional 64-bitowy oraz Windows 8 Professional 64-bitowy) — polski - Zarządzanie systemami: Technologia Intel® vPro - Dysk twardy: 500GB 3.5-calowy Serial ATA (7.200 Rpm) - Urządzenia optyczne: Napęd DVD+/-RW 16x - Karta graficzna: Zintegrowana karta Intel Graphics Media Accelerator, Dell OptiPlex - Klawiatura: Wersja amerykańska/europejska (QWERTY) klawiatura Dell KB212-B QuietKey USB, czarna - Mysz: Mysz optyczna USB Dell MS111 - Monitor: Dell Professional P1914S 48cm(19") Std LED monitor VGA,DVI-D,DP (1280x1024) - Głośniki: Wewnętrzny głośnik Dell Business Audio - Głośniki: External Dell AX210CR Black USB - Kit - Rozszerzone pakiety usług: Pięcioletni pakiet ProSupport i program naprawy u klienta następnego dnia roboczego. - Usługa zachowania dysku twardego: Pięcioletnia ochrona danych - usługa "Zachowaj swój dysk twardy". |
4 |
HP |
CZ256A+U1U81E |
Drukarka HP CLJ Ent M651dn (PN: CZ256A ) wraz z dodatkową polisą HP CarePack na okres 3 lat (PN: U1UJ8E) |
2 |
HP |
CF278A+U5Z49E |
Drukarka HP LaserJet Pro 400 M401dn (PN: CF278A ) wraz z dodatkową polisą HP CarePack na 3 lata (w miejscu eksploatacji , następny dzień roboczy) (PN: U5Z49E) |
1 |
HP |
CM752A+UG075E |
Drukarka HP OfficeJet Pro 8100 WiFi (PN: CM752A) wraz z dodatkową polisą HP CarePack na 3 lata (wymiana sprzętu w następny dniu roboczym) (PN: UG075E) |
1 |
HP |
G1X85A+U6M54E |
Drukarka HP Officejet 7612 A3 WiFi MFP (PN: G1X85A) wraz z dodatkową polisą HP CarePack na 3 lata (wymiana sprzętu w następny dniu roboczym) (PN: U6M54E) |
1 |
FUJITSU |
fi-6130 fi-7160 |
Skaner szczelinowy Fujitsu fi-6130 fi-7160 (zmiana z powodu wycofania z produkcji starszego modelu fi-6130) |
1 |
MICROSOFT |
FQC-06939 |
Microsoft OEM Windows Pro 8.1 x64 Polish 1pk DVD |
1 |
2. Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące wymagania techniczne:
a) muszę być fabrycznie nowe,
b) muszą być wolne od wad,
c) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
d) muszą być wyprodukowane w okresie 6 miesięcy od daty dostawy
Nieprzekraczalny termin realizacji Zamówienia:
- dla zestawów komputerowych DELL oraz systemu operacyjnego MS Windows 8.1 do dnia 23.02.2015 roku.
- dla pozostałych urządzeń do dnia 15.03.2015 roku.
Opis sposobu przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
- Cena brutto oferty, podana przez Wykonawcę powinna obejmować wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
- W formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Wykonawca winien podać całkowitą cenę brutto zawierającą całkowite wynagrodzenie Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia.
- Wszystkie wpisywane ceny i wartości powinny być wyliczone z dokładnością do
1 grosza, wszystkie obliczenia winny być dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji umowy i nie będą mogły podlegać zmianie.
- Wykonawca określi cenę oferty z VAT w złotych polskich
- Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
- Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Kryteria wyboru oferty:
- Zamawiający dokona oceny ofert, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, biorąc pod uwagę jako wyłączne kryterium - cenę oferty.
- Oceniana oferta zawierająca najniższą cenę - uzyska 100 pkt.,
- Oceny pozostałych, nie odrzuconych ofert obliczone zostaną w następujący sposób: ilość punktów = (cena oferty najkorzystniejszej / cena oferty badanej) x 100 pkt
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie określone wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
Termin i miejsce składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta – parter pokój 10, ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie lub na adres e-mail: or@katywroclawskie.pl. Dla ofert przesłanych do Zamawiającego, liczy się data
i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego, w przypadku poczty elektronicznej data i godzina dostarczenia na serwer pocztowy Zamawiającego - Termin składania ofert upływa dnia 16.02.2015 roku o godz. 15.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmieniać lub wycofać swoją ofertę
- Zapytanie ofertowe podane zostało do publicznej wiadomości poprzez publikację na stronach internetowych: www.bip.katywroclawskie.pl oraz www.katywroclawskie.pl
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców którzy złożą ofertę o wyniku postępowania. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zamieści informacje o złożonych ofertach oraz wynikach postępowania na stronie internetowej http://www.bip.katywroclawskie.pl
Osoby upoważnione do kontaktów z Zamawiającym:
Dariusz Pacyna, tel. +48 71 390 72 23 faks: +48 71 390 71 63
Andrzej Krysmalski, tel. +48 71 390 72 22 faks: +48 71 390 71 63
e-mail: or@katywroclawskie.pl
Dodatkowe informacje:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia jedynie części zaoferowanych przez Wykonawcę produktów
Załączniki
Załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
2015.02.12 Projekt umowy.doc (DOC, 56.50Kb) | 2015-02-12 15:22:22 | 376 | |
2015.02.13 Formularz ofertowy.docx (DOCX, 16.83Kb) | 2015-02-13 10:50:57 | 379 | |
2015.02.13 Zapytanie-zmiana modelu skanera.pdf (PDF, 438.39Kb) | 2015-02-13 10:50:57 | 360 | |
Zapytanie skan.pdf (PDF, 2.34Mb) | 2015-02-12 15:22:22 | 431 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Antoni Kopeć Data wytworzenia:
12 lut 2015
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krysmalski Data publikacji:
12 lut 2015, godz. 15:22
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Krysmalski Data aktualizacji:
13 lut 2015, godz. 10:53