Kąty Wrocławskie: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W PEŁNYM ZAKRESIE NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE - ETAP II - DOKOŃCZENIE.
Numer ogłoszenia: 432584 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W PEŁNYM ZAKRESIE NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE - ETAP II - DOKOŃCZENIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Gminy Kąty Wrocławskie - etap II - dokończenie. 2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzorowanie prac polegających na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Samotwór, Kębłowice, Wszemiłowice i część Jurczyc, a w szczególności 1) sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 200 o długości l=3.021,5 m wraz z uzbrojeniem 2) odcinki sieci umożliwiające włączenie do sieci z rur 160 PVC o długości l=10,0 m wraz z uzbrojeniem 3) odcinki sieci umożliwiające włączenie do sieci z rur 200 PVC o długości l=127,5 m wraz z uzbrojeniem 4) sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 325 o długości l=33,0m wraz z uzbrojeniem 5) sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 125 o długości l=17,5m wraz z uzbrojeniem 6) sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 100 o długości l=2964,5m wraz z uzbrojeniem 7) sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 90 o długości l=801,7 wraz z uzbrojeniem 8) sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 75 o długości l=320,0 m wraz z uzbrojeniem 9) odcinki sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD fi 63 o długości l=26,8 m wraz z uzbrojeniem 10) przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 160 o długości l=1029,0 m wraz z uzbrojeniem. 11) przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 200 o długości l=268,1 m wraz z uzbrojeniem 12) Przyłączy kanalizacji ciśnieniowej fi 63 PE o długości i=115,0m wraz z uzbrojeniem 13) przepompowni przydomowych w ilości 7 kpl. wraz z szafką sterowniczą i zasilaniem i opomiarowaniem 14) Przepompowni sieciowych z zagospodarowaniem terenu, zasilaniem i włączeniem do systemu monitoringu- 4 kpl. 15) Komora pomiarowa- 5 kpl. 16) Wykonanie przyłącza wodociągowego fi40 do każdej przepompowni sieciowej wraz ze studnią wodomierzową i niezbędnym uzbrojeniem. 17) Przejścia pod rowami, drogami gminnymi , drogami powiatowymi, drogami wojewódzkimi oraz przejście pod torami; 18) Odtworzenia wszystkich nawierzchni dróg 19) Projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami z właściwymi służbami wraz z właściwym oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym 20) Wykonanie robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, koszty ewentualnych odszkodowań powstałych z winy Wykonawcy. 21) Obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą 22) Planu BIOZ 23) Zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót 24) Kamerownie wykonanej sieci. 25) Prace powinny być prowadzone zgodnie z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach nr RDOŚ-02-WOOŚ-6613-1-23-09-ama z dnia 19 listopada 2009r. 26) Umieszczenie na stałe na terenie budowy, dwóch tablic informacyjnych oraz dwie tablice pamiątkowe (nie później niż w ciągu 6 m-c od zakończenia budowy), zgodnie z wytycznymi Poradnika Beneficjenta dostępnego na stronie www.rpo.dolnyslask.pl. UWAGA: 1. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Termin realizacji robót przez Wykonawcę robót: zakończenia - 15.09.2012 r. 3. Nadzór inwestorski będzie pełniony przez czas realizacji robót przez Wykonawcę robót od dnia podpisania umowy do momentu upływu okresu przeznaczonego na bezusterkowy końcowy odbiór nadzorowanych robót. Czynności odbioru rozpoczną się w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia o gotowości do odbioru, a zakończą w ciągu 15 dni. 4. Szacunkowa Wartość zamówienia tj zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w północnej części Gminy Kąty Wrocławskie - etap II - dokończenie, przewidziana do realizacji brutto: 7.809.266,34 zł. 5. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 6. Dokumentacja projektowa budowy sieci kanalizacyjnej dla miejscowości Samotwór, Wszemiłowice, część Jurczyc i Kębłowice oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają większy zakres robót niż zakres robót przewidziany do realizacji i nadzorowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a. Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy spowodowanej zmianą zakresu umowy z Wykonawcą robót; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: a. wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy spowodowanej zmianą zakresu umowy z Wykonawcą robót skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia dla Inspektora Nadzoru; b. zmiany terminu zakończenia inwestycji przez Wykonawcę, c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, d. zmiany osób reprezentujących strony e. zmiany osób prowadzących nadzór inwestorski, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w postępowaniu przetargowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie