Kąty Wrocławskie: BUDOWA UJĘCIA WODY W BOGDASZOWICACH
Numer ogłoszenia: 80606 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA UJĘCIA WODY W BOGDASZOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wiertniczo - geologicznych w celu budowy ujęcia wody podziemnej dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody w Bogdaszowicach. 2.Zakres prac obejmuje wykonanie: 2.1 Wykonanie otworów badawczo - eksploatacyjnych; - otworu K-1 o gł. 136,0 m wraz zabudową wgłębną w na działce nr 296/2; - otwór K-2 o gł. 124,0 m wraz zabudową wgłębną na działce nr 294/2; 2.2. Wykonanie pompowań oczyszczających otworów K-1, K-2. 2.3 Dezynfekcja otworów K-1, K-2 2.4. Wykonanie pompowań pojedynczych z otworów K-1 i K-2 z jednoczesnym poborem wody do analizy fizykochemicznej zwykłej i bakteriologicznej z pierwszej i trzeciej depresji. 2.5. Wykonanie pompowania zbiorowego z otworów K-1, K-2, z jednoczesnym poborem wody do analizy fizykochemicznej rozszerzonej i bakteriologicznej pod koniec pompowania. 2.6. Wyniki pompowań pojedynczych, wyniki pompowania zbiorowego należy dostarczyć Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru,. 2.7. Pobór wody do analizy z pompowań pojedynczych i z pompowania zespołowego należy prowadzić w obecności Zmawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Analizę bakteriologiczną pobranych prób należy zlecić odpowiedniej terenowo Powiatowej Inspekcji Sanitarnej. Analizę fizykochemiczną pobranych prób wody należy zlecić akredytowanemu laboratorium po uprzednim jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 2.8. Odprowadzenie wód z pompowań pojedynczych i zespołowego 2.9. Pobór prób skał przewiercanych 2.10. Obsługa geodezyjna 2.11. Sporządzenie raportów wiertniczych wraz z cząstkowymi obmiarami 2.12. Zabezpieczenie otworów K-1 i K-2 huczkami. 2.13. Prace wiertnicze należy prowadzić w ruchu ciągłym tj. trzyzmianowym. 2.14. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją pn. Projekt prac geologiczno- wiertniczych na wykonanie otworów eksploatacyjnych nr 1K i 2K w utworach plejstocenu dla ujęcia komunalnego w Bogdaszowicach, oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.15. Zamawiający, zaleca aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 2.16. Jeżeli w dokumentacji technicznej jest przewidziane, że do realizacji niniejszego zamówienia należy zastosować materiały lub urządzenia konkretnych producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza użycie materiałów lub urządzeń jakościowo równoważnych, spełniających parametry równoważne lub lepsze. Przez materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały lub urządzenia o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, o których mowa w dokumentacji Projekt prac geologiczno- wiertniczych na wykonanie otworów eksploatacyjnych nr 1K i 2K w utworach plejstocenu dla ujęcia komunalnego w Bogdaszowicach. 2.17. UWAGA: W celu zafiltrowania otworów K-1 i K-2 (zamiast filtra PREUSSAG) należy zastosować typu Johnson tj. filtr o obudowie szkieletowej ze szczeliną ciągłą o średnicy 172 mm z wolną powierzchnią dopływu 50%, profil drutu nawierzchniowego W200, druty pionowe o średnicy 3 mm, wszystkie połączenia rur powinny być gwintowane, rury nadfiltrowe i podfiltrowe zastosować zgodnie z dokumentacją pn Projekt prac geologiczno- wiertniczych na wykonanie otworów eksploatacyjnych nr 1K i 2K w utworach plejstocenu dla ujęcia komunalnego w Bogdaszowicach, czyli jak projektowano z PVC z odpowiednią wytrzymałością i odpowiednim łącznikiem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe - uprawnienia geologiczne do nadzorowania wykonania odwiertów dokumentowania zasobów wód podziemnych oraz osobą posiadającą uprawnienia wiertacza
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentują iż w okresie ostatnich 5 lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu odwiertu studziennego w technologii wiercenia metodą obrotową na płuczkę o głębokości nie mniejszej niż 60 m. Załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien podać wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300.000,00 zł. (do oferty należy dołączyć kopię dowodu opłaty składki za polisę)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1.Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: - Konieczności wykonania robót dodatkowych; - Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót w przypadku ich niewłaściwego wykonania, a także w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi - Konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; - Klęską żywiołową; - Siłę wyższą; 2. Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego; 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: - zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, - zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
Rynek - Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie