Kąty Wrocławskie: WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH PN. BUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W SMOLCU
Numer ogłoszenia: 454996 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH PN. BUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W SMOLCU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania przez Projektanta projektu budowlanego oraz wykonawczego budowy cmentarza komunalnego na działce nr 61/11 obręb Smolec przy ul. Starowiejskiej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opracowania branżowe budowlane i wykonawcze (uzgodnione z rzeczoznawcami wszystkich wymaganych branż) wraz ze szczegółowymi przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Projekt winien być opracowany wg wytycznych projektowych dla tego typu obiektów (m. in. ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzenia ministra infrastruktury w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków), obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz wymogami ustawy Prawo Budowlane. Przewiduje się minimum 3 spotkania robocze na etapie opracowania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) Wystąpienie o warunki przyłączeniowe do właścicieli mediów oraz uzyskanie zapewnień dostaw mediów. b) Aktualizacja map do celów projektowych. c) Wykonywanie obowiązków wynikających z art. 20 Prawa Budowlanego. d) Wykonanie projektu budowlanego. e) Wykonanie projektu wykonawczego. f) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień projektu budowlanego i wykonawczego g) Uzgodnienie całości dokumentacji (budowlanej i wykonawczej) z rzeczoznawcami. h) Wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej z branż, zgodnie z obowiązującymi przepisami. i) Wykonanie przedmiarów robót, j) Wykonanie kosztorysów inwestorskich. k) Wykonanie wersji elektronicznej opracowania. l) Uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na odprowadzanie wód opadowych. m) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. W opracowanym projekcie należy przewidzieć wykonanie: a) Kwater grzebalnych (należy uwzględnić możliwość dokonywania pochówków w następujących rodzajach mogił: groby ziemne, grobowce murowane, kolumbarium) przy założeniu maksymalnego wykorzystania dostępnego terenu. Z uwagi na ukształtowanie terenu budowa kwater wiązać się będzie z koniecznością niwelacji części terenu i budowy skarp, przy czym Zamawiający preferuje rozwiązanie polegające na nawiezieniu gruntu. b) Dróg i chodników w powiązaniu z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi. c) Kaplicy cmentarnej. d) Parkingu zlokalizowanego w obszarze strefy ochronnej cmentarza wzdłuż wschodniej części działki. e) Systemu odprowadzania wód opadowych do potoku Kasina wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno prawnego. f) Sieci wodociągowej, przyłączy i miejsc czerpalnych wody na cmentarzu. g) Zieleni o charakterze izolacyjnym (strefa ochrony sanitarnej) i dekoracyjnym. h) Małej architektury z ogrodzeniem cmentarza. UWAGA: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych oraz doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia projektowe w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu cmentarza o powierzchni co najmniej 1,5 ha
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia projektowe w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia oraz posiadającą uprawnienia w specjalności: a) architektonicznej, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako projektant w specjalności jw. b) drogowej, posiadający co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego jako projektant w specjalności jw. c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego jako projektant w specjalności jw. d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako projektant w specjalności jw.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.katywroclawskie.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
Rynek - Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie