Kąty Wrocławskie: Roboty dodatkowe nieprzewidziane w umowie na zadaniu pn. . Remont i modernizacja dachu i elewacji budynku Ratusza oraz przebudowa budynku w związku z montażem windy zewnętrznej
Numer ogłoszenia: 465198 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe nieprzewidziane w umowie na zadaniu pn. . Remont i modernizacja dachu i elewacji budynku Ratusza oraz przebudowa budynku w związku z montażem windy zewnętrznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Roboty dodatkowe nieprzewidziane w umowie na zadaniu pn. Remont i modernizacja dachu i elewacji budynku Ratusza oraz przebudowa budynku w związku z montażem windy zewnętrznej 2. Zakres prac obejmuje wykonanie (zgodnie z protokołem konieczności nr 1): 1) Wykonanie obudowy panelami szklanymi wejścia do windy w budynku Ratusza na parterze i na pierwszym piętrze. 2) Wymianę słupa o wymiarach 18x18x460 cm w konstrukcji dachu na poddaszu budynku. 3) Wykonanie odwodnienia dachu windy zewnętrznej. 4) Zabudowa otworu okiennego na parterze od strony windy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15697,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19308,20
Oferta z najniższą ceną: 19308,20 / Oferta z najwyższą ceną: 19308,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność udzielenia zamówień dodatkowych wynika z okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, mimo dochowania należytej staranności na etapie wyłaniania wykonawcy zamówienia podstawowego