Ogłoszenie nr 334906 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Kąty Wrocławskie: Modernizacja poboczy dróg-chodniki i nakładki asfaltowe i plac w Gniechowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316039

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316951

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193505200000, ul. ul. Rynek Ratusz  1, 55080   Kąty Wrocławskie, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 907 219, faks 713 907 219, e-mail zp@katywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja poboczy dróg-chodniki i nakładki asfaltowe i plac w Gniechowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.42.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja poboczy dróg-chodniki i nakładki asfaltowe i plac w Gniechowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest wykonanie nakładek asfaltowych na 8 odcinkach dróg na podbudowie tłuczniowej oraz z frezu asfaltowego o łącznej powierzchni minimum 7820,00 m2, na drogach położonych na działkach gminnych na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, które Wykonawca zrealizuje na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga, aby roboty były wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zgodnie z opisami technicznymi dla poszczególnych zadań, zakresami wskazanymi na rysunkach technicznych przedstawiających poszczególne zadania (plany zagospodarowani oraz przekroje konstrukcyjne), które Zamawiający ma zamiar zrealizować, a także zgodnie z przepisami prawa budowlanego, normami polskimi, sztuką budowlaną oraz zgodnie z poszczególnymi przedmiarami robót różniącymi się zależnie od odcinka. 3) Zawarte przedmiary robót mają charakter informacyjny mający pomóc przyszłemu wykonawcy określić zryczałtowaną cenę za wykonanie 1m2 nakładki asfaltowej za zbiorcze wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) Wykaz odcinków, na których mają być wykonane nakładki będące przedmiotem niniejszej postępowania został wskazany w tabeli nr 1 TABELA NR 1 NAKŁADKI ASFALTOWE - WYKAZ ODCINKÓW lp miejscowość ulica 1 Bogdaszowice Ziołowa, od Źródlanej do Poziomkowej 2 Cesarzowice Droga na działce nr 65 3 Jaszkotle Spacerowa 4 Jurczyce Droga na działce nr 267 5 Kozłów Droga na działce nr 138 6 Krzeptów Imbirowa 7 Sadkówek-Sadowice Droga gminna 10710D 8 Smolec Kościelna 5) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) minimum następujących osób: a. 3 pracowników fizycznych; b. 1 osoby posiadającej uprawnienia operatora maszyn drogowych; 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w ust. 1. W tym celu wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć wykazać osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem należy przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w § 1 a); b); Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, data zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od tych pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w ust. 1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: ,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT665398.05
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MABUD s. c. M. Chojecki, A. Atras,  biuro@mabud.wroclaw.pl,  ul. Kluczborska 26/31,  50-322,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 630000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 630000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 921974,54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.